2007年9月2日 星期日

蕃薯糖水雪芳

昨晚一個人在家, 想做些什麼, 看看曾美子的書, 可有什麼未做過的.......地瓜(蕃薯)雪芳?


只需在雪芳蛋糕的蛋黃漿中加入80g搓爛的蕃薯.



冰箱裏剛好有日本種蕃薯, 好試試吧! 想起美味的蕃薯糖水是用片糖加薑片, 就用黑砂糖代替白砂糖, 和將小許澳洲糖薑切碎加入.


澳洲的糖薑真好吃, 又香又不太辣又嫩, 完全沒有渣滓.......


做好了, 可是薑味和蛋糕味完全蓋過蕃薯味, 可真有點劃蛇添足.




10 則留言:

  1. 看你的網誌才想起那件『極品大番薯』,太飽了明天才消滅它。

    回覆刪除
  2. 好一個蕃薯糖水雪芳呀﹗下一回輪到腐竹糖水雪芳掛?

    回覆刪除
  3. Wow! 你又做了雪芳蛋糕! 我終於都用了上星期買的peach puree來做朱古力了!

    回覆刪除
  4. 小三, 這大蕃薯, 味道只是一般呢 Angel, 都好呀, 我是屢敗屢試呢! my, 鮮果朱古力!等我去睇吓先!

    回覆刪除
  5. 仲有蛋白杏仁茶/桑寄生蓮子蛋雪芳呀

    回覆刪除
  6. Jo姐, 蛋白杏仁雪芳.........想得過呀! 桑寄生蛋茶, 我很喜歡吃澳門祥記的, 至於雪芳蛋糕, 等我入了化境先啦!

    回覆刪除
  7. 有創新口味蕃薯糖水雪芳

    回覆刪除
  8. Juli, 其實這蛋糕是曾美子的書本教的, 只是我用了黑糖呢! 薑下次不加了. 不過蕃薯的纖維多, 個蛋糕較濕, 下次如焗, 要焗乾d先得.

    回覆刪除
  9. 下次唔落薑糖, 會唔會好d?

    回覆刪除
  10. 好特別的雪芳蛋糕呀~~仲有薑味tim,好想試

    回覆刪除