2007年9月25日 星期二

中秋節快樂

中秋夜, 天色朦朧, 到老友家賞月去, 賞月......真是很久也未試過了.

這晚, 月亮露面了幾分鐘, 僅僅拍下了, 心有不甘, 玩玩效果 : 像月又像燈.

可以在天台賞月, 廿多年也未試過了, 雖沒有太多月色, 但氣氛真的很好呀!

很有點王家衛feel的天台照

風中飄揚的紙燈籠, 兔仔燈籠.....這才是燈籠呀, 可惜我沒有預先準備, 下年再有機會, 一定買一個楊桃燈籠!!

還有好想玩蠟燭陣, 可惜這晚有點風雨.......還有, 不好意思說我貪玩.

老友和老友的老友準備了豐富的燒烤晚會, 我很少BBQ呀, 不過我手勢不錯的呢!

如果愛BBQ的為食朋友看見, 一定很羨慕吧. 來燒一叉吧!


吃吃談談燒燒, 真好一個中秋夜. 各位, 中秋節快樂


 


10 則留言:

  1. 打錯字 , 應該係人月兩圓呀.

    回覆刪除
  2. 中秋快樂呀!阿莉

    回覆刪除
  3. Purple_purple, 今年的中秋, 我也感到人月團圓呢!!!

    回覆刪除
  4. 當晚月光下的天台,是否刀光(燒)叉影,叉燒來雞翼往?我很佩服你可以0甘手定。

    回覆刪除
  5.  像燈又像月! 拍得好好呀!  不過都不及你d食物會引人留口水!

    回覆刪除
  6. 應是有點王家衛feel的拍攝手法至真……

    回覆刪除
  7. 真係好羨慕呵..可以係一台賞月,我今年就見吾倒個月亮喇~

    回覆刪除
  8. 小三, 哈哈, 是, 是單手邊燒邊映的呢,  還要眼定呢, 眼定定........也有明亮的水銀燈光呢! 小六, 王家衛的特色是鬆, 郁, 矇, 搖.......我也差得遠了. 藍藍, 以燈代月, 只是聊勝於無啦, 不過那晚真是風涼水冷呢! 貝也, 我都好耐冇上天台賞月了, 自從廿多年前在元朗姑媽舊居......希望出年可看到一輪明月啦.

    回覆刪除