2008年1月31日 星期四

彩色東京16 - 回到新宿

行程到了尾聲, 我們又回到新宿, 歌舞伎町,


咦? 感覺好像不是那麼煩厭......



走到附近的思出橫丁(懷舊小巷), 吃日式咖哩飯咯!! 去日本, 怎能不吃日式咖哩?


Curry House CoCo 壹番屋 



來一客最本格的Katsu Kare(吉列豬扒咖喱), 超多咖哩汁配上香脆的吉列豬, 酸薑, 醬汁任加, 吃得好暢快呀!


香港吃日式咖喱豬, 總是豬扒大大件, 汁卻乾乾的, 好想叫 : 加汁丫唔該



Jaganiku Kare(薯仔牛肉咖哩), 好惹味, 仲好味過吉豬.



下次我要去後面的燒鳥橫丁, 吃燒鳥呀!



歌舞伎町裏, 發現了康龍拉麵, 好多本地和香港人排隊呀, 15分鐘, 哥哥仔有中文餐牌奉上.



太太最開心的發現 : 好軟熟香甜熱辣辣的 雞釜飯. 日本人的有味飯真了得, encore!!


 


十分好味的基本拉麵, 配上自選的醃乾筍, 炸蔥粒等等......好好味呀, 今次我另加了我們最愛的溏心醬油蛋, 三邊甘香軟滑的醬油蛋, 超好味呀!


吃過不少拉麵 - 金龍, 神座, 一風堂, 味之華龍, 山頭火, 四天王......康龍的好味可以和我們最愛的四天王相比了!!




別了, 經過每天在 PePe門外開檔的趣緻麵包車, 已沒肚子吃他的芝士蛋糕仔了......


"下次來東京一定要再吃........" 我們說. "還想去輕井澤, 日光鬼怒川......"



另外遺憾的, 是叫自己緊記臨走在高島屋買一個心儀已久的雪芳蛋糕, 可是最後沒時間了........不過我有試食過呀



下次再見吧!

無料カウンター

沒有留言:

張貼留言