2008年7月2日 星期三

Warabi Mochi

今天去沙田的Citysuper, 新開張了一間的日式小吃檔 --- "亞月家"(Azukiya), 日文的讀音和"紅豆家"一樣.


呀, 他們有我最愛吃的日本小點 --- 蕨餅(わらび もち warabi mochi), 一於買來吃! 這家的warabi mochi也ok的, 都幾軟滑, 不太甜, 不個放得久了, 灑上的黃豆粉(kinako)有點濕了.



------------------------------------------------------------------------------


最好吃的, 是京都"哲學之道"的小檔子, 每次去都去吃.



軟滑新鮮又有彈性, 灑上大量很香的kinako, 好好味呀!



------------------------------------------------------------------------------


另一間好好吃的, 是大阪南船場心齋橋的法善寺あられ(Hozenji Arare), 每次臨走時, 都會吃一次的........幾時可以再吃呢?



8 則留言:

  1. 蕨餅沒吃過,初看以為是糯米糍,口感相似嗎?
    [版主回覆07/02/2008 23:11:00]香港是比較少見的, 因為warabi mochi是新鮮的好吃, 包裝的都不好吃的.
     
    它不是糯米糍的口感, 它是軟軟滑滑, 少少甜甜地, 用葛粉等材料做的, 香味主要有香香甜甜的黃豆粉來的, 兩者缺一不可呀!

    回覆刪除
  2. 我也沒吃過~想象不出那味道~
    好喜歡第2張照片~
    [版主回覆07/02/2008 23:19:00]這是日本比較常見的一種傳統點心, 日本以外的地方是比較少見的,
     
    它是透明的草黃色, 不太甜, 軟軟滑滑, 少少煙韌, 有少少似jelly, 不過又不是jelly. 黃豆粉是炒香了的黃豆加糖研成很幼的粉狀, 好香甜的.
     
    在櫻花時節和太太漫步於"哲學之道", 吃吃拍拍看看.......人生幾何, 這是第二次, 三年前.......

    回覆刪除
  3. 為食加菲netnet2008年7月2日 中午12:31

    這個真是好吃, 每到日本都會找來吃, 香港都見個有蕨粉買, 會否試試整?
    [版主回覆07/02/2008 23:22:00]係呀係呀, 我也是呀, 大阪的芭蕉庵, 還是設有堂食, 專吃warabi mochi, 還自己用石磨仔磨kinako, 不過我都未食過......
     
    我都買左一包warabi mochi粉呀!!! 睇吓幾時整先得.

    回覆刪除
  4. 哈哈!我最鍾意食呢啲,食到成口粉。
    [版主回覆07/02/2008 23:23:00]冇錯冇錯, 一定要多粉, 要又乾又幼滑的, 吃到成口都係.!!!

    回覆刪除
  5. , 你講咁耐都吾知這東東究竟係乜, 算! 就用我睇到的相去幻想好了! 不過外表係幾吸引.
    [版主回覆07/04/2008 08:10:00]等我有空煮一次玩玩, 詳細影給妳看啦.......唉, 好想放假, 可惜又OT.

    回覆刪除
  6. 好想食好想食好想食... 睇怕要搵日專登出去新城市先得lu~~
    [版主回覆07/04/2008 08:23:00]好的好的, 仲可以試試其他的日式小吃, 不過團子就不是香港人的口味了, ang dango(紅豆餡團子)很甜, mitarashi dango(御手洗團子, 醬油團子)加了甜醬油汁, 怪怪的, 都可一試呀.

    回覆刪除
  7. 好想食呀, ~ 面頭0個D粉0既味道好似有D豆味咁0既 ??
    [版主回覆07/04/2008 08:25:00]好香炒豆味的, 有點像花生粉, 但又沒那麼濃味.

    回覆刪除
  8. 你好,我路過的
    我都喺大阪食過,真係好好味呀
    [版主回覆07/10/2008 19:53:00]係呀, 大阪有另一間很出名的, 是在梅田新city摩天大廈地庫"瀧見小路"的芭蕉庵, 這間連鎖店獨沽一味吃warabi mochi的, 可惜上次去, 吃飽了, 沒幫趁過.......下次有機會又去吃吃.

    回覆刪除