2008年7月2日 星期三

重回

這天, 因工作關係, 重回這裏......



這裏曾留下不少足跡, 不過那時總是匆匆忙忙的, 走過飯煲底, 闊綽地讓任由時光流逝在兩副大石棺之間......


 


......從未這樣靜靜的看百萬大道.



丫, 如果時光可以倒流, 我們同學少年風華正茂, 書生意氣揮斥方猶, 指點江山激揚文字, 那多有趣!


5 則留言:

  1. 7月1日返中大? 有咩做呀? 我也從未這樣靜靜的看百萬大道... 每次返中大都覺得她變了一些. 有幾個月無去, 唔知又變成點... 
    [版主回覆07/02/2008 18:29:00]不是7.1呢, 時再早幾日.........去開一個會.
     
    我覺得, 百萬大道兩旁擠了很多, 從前很寬廣的........

    回覆刪除
  2. 你係咪從這大道走入社會ka?
    [版主回覆07/02/2008 18:30:00]唉, 係啦, 誤落塵網中, 一去三十年.............

    回覆刪除
  3. 你係中大畢業架? 好勁呀~~
    [版主回覆07/02/2008 18:32:00]才不呢, 只是讀讀書吧, 人生的際遇, 讀書只是佔好少呢, 成就也是看個人的努力, 像做包, 大學就冇得學了.

    回覆刪除
  4. 我一看就認出了! 這地方我只去過一次, 就係去見工! 當時我覺得好麻煩, 山長水又遠, 又要排隊坐大學的巴士, 同埋D學生一齊迫, 好彩......吾請我 , 吾係我就日日都係咁嘅面口 !
    [版主回覆07/03/2008 07:51:00]中大是全香港最山明水秀的學府呀, 在新亞山頂遠眺吐露港, 冬天的夜晚由圖書館走回宿舍, 看巨大的獵戶座出現在馬鞍山頂, 荷花池畔, 小教堂旁的花園小徑通往神學樓, 胡忠外的一片草地, 咦..........我好像是賣緊廣告, , 不過當時趕校巴時就會埋怨地方怎麼咁大!

    回覆刪除
  5. 曾經佢都係我既dream U之一唷=0="
    [版主回覆07/04/2008 08:08:00]我仍是覺得她是最似U的U

    回覆刪除