2010年2月8日 星期一

又係咖啡雪芳 - 肯定成功了

今個星期不用ot, 但有些節目, 所以冇時間做包了, 又心思思想試吓咖啡雪芳.......


唔知點呢.......結果, 又成功了, 可以幾肯定今後唔駛再擔心做出凹面雪芳了!


食譜在這裏.



蛋黃原來都好靚.



爐中的蛋糕升得很溫文


 


不過咖啡蛋糕仍是收縮得好勁......冇計, 起初還是擔心它會凹陷.



脫模了, 結果都成功了, 舒一口氣, espresso很香, 蛋糕也很細緻和潤, 只是不會像其他雪芳棉花般鬆. 好吃, 拿去和和朋友試味.


看來我可以脫離"凹陷一族"了. 各位同族人士, 可以一試.



13 則留言:

  1. 的確係靚噃! A moon, 我無擔心你整唔到呢~~
    你搞到我又想買樽Espresso返屋企.......... hahaha~
    [版主回覆02/08/2010 12:22:00]我擔心自己咖, 因為有一段時間真係凹到我冇晒心機..........不停做各種試驗..........最後做到溫度, 就應該ok了.......
     
    espresso百街有得買, 但係不是常常有, 一有就記得買了

    回覆刪除
  2. 換左機,果然係唔同!
    相片的屬次好出!我最愛蛋黃的一張!靚!
    [版主回覆02/08/2010 15:01:00]係呀, 我都好鍾意呢支鏡頭, 人像近攝都好出色, 只係重!
     
    蛋黃呢, 放到100%仲正, 直頭係震撼, 成個紅太陽咁, ^o^

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜!終於找到問題源頭和解決了!! 你不懈的研究精神真的令人敬佩,也讓凹頂一族如我受益良多。 這個周末兩天我一口氣做了三個,玫瑰口味,花生醬和用朱古力,除了花生醬厚實了一點不像chiffon,三個都發得很好,收縮也不太厲害。玫瑰口味是我隨便用手邊有的糖醃玫瑰的糖漿加一點點香精做的,香りが上品でわりとお気に入り。 最重要的,是三個都平頂,好美好美,好味好味。 謝謝你的努力哦
    [版主回覆02/08/2010 21:06:00]hehe, 我只係喜愛不凹的雪芳吧, 所以不停的試, 都係我的樂趣.
     
    花生醬我未做過呀, 太濃重有點像芝士雪芳(我做過), 膨脹不起是正常的.
     
    朱古力妳做的發得起嗎?
     
    バラの シフォンはとっても優雅な風味とだ、ローズシュガーがわたしも持っていたね、作ってみたいんだ。

    回覆刪除
  4. yeah! thx for sharing^^ GOOD FOOD, GOOD PICTURES^^
    [版主回覆02/08/2010 21:08:00]你都試吓啦!

    回覆刪除
  5. 你既"痴"心得到肯定~ 太好啦~
    [版主回覆02/09/2010 09:08:00]希望啦.......戚風心, 海底針, 好難觸摸 haha

    回覆刪除
  6. 嘩!漲得好靚呀。雖然收縮得好勁,但係切出來都好掂。上星期日我都做咗一個海棉朱,唔知點解做咁多次都漲得唔太起,比較實少些。
    [版主回覆02/10/2010 07:33:00]係全蛋法? 一加可可粉就消泡的呀.
    用分蛋法啦, 參考朱古力雪芳的做法....
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=21488
     
    關鍵係暖的蛋黃漿, 但係由於要發勁d, 蛋白冷打應該好d.

    回覆刪除
  7. D 相好靚 bor...... 有進步!
    [版主回覆02/10/2010 07:35:00]都係因為投資了不少........可以講係相機進步多d haha.

    回覆刪除
  8. 簡直近乎完美 !
    [版主回覆02/10/2010 07:36:00]謝謝呀! 近咖喇, 如果收縮冇咁勁, 仲好呀, 不過算了, 唔凹都滿意了.

    回覆刪除
  9. 嘩... 起哂角! 好靚姐~
    [版主回覆02/11/2010 22:59:00]今次好靚仔呀! ^四^

    回覆刪除
  10. 我都好鐘意咖啡嗰種味道!
    [版主回覆02/11/2010 23:00:00]espresso更香呀!

    回覆刪除
  11.         恭喜你有覺好 瞓喇!今次都係用暖麵漿?
    [版主回覆02/11/2010 23:01:00]真係, 唔駛再眼冤....... 冇錯, 暖麵漿對付勁收縮的蛋糕很好.

    回覆刪除
  12. 見蛋糕很軟綿, 好味啊.
    [版主回覆02/18/2010 21:54:00]隨便吃啦^_^

    回覆刪除
  13. 我之前整咖啡這款都是次次都凹,今日再次跟住你個食譜方法整(第二次)真是沒有再凹好開心,唔該晒你post出來。thanks...
    [版主回覆02/18/2010 21:55:00]實在太好啦! 祝次次都成功!!!

    回覆刪除