2009年2月11日 星期三

李治......大.......醫師

澳門2009


很喜歡住得勝馬路的一間酒店, 除了喜歡它前面有一個大公園, 也喜歡從酒店可以徒步到市中心, 享受途中經過大街小巷, 雀仔園街市, 水坑尾街.........



每次經過白馬行, 一定會看到這幢古色古香的葡式建築物, 地下有一度門, 寫著


" DR ALFREDO SALES RITCHIE 李治大醫師........"



每次都很好奇 : 究竟這所古典的大宅有什麼來歷?.........是 (李治大)醫師? 還是李治(大醫師)? ........他住在這大宅嗎?.......... 還有沒有應診? 還是他早已不在了, 招牌只是古跡?.........他很"自大"?"...........



今年終於見到一位歐裔的老人家推門出來, 你是李治大醫師嗎?..........



.........不過每次都不敢唐突, 就讓這小小的神秘感成為澳門的回憶吧.




6 則留言:

  1. 果間叫咩酒店? 
    做咩突然打左李"自"大醫師 ?
    [版主回覆02/12/2009 08:57:00]係皇都酒店.
     
    哎呀, 係喎, 叫叫吓真係叫左佢做李自大添 , 改番了.

    回覆刪除
  2. 快手~~~
    [版主回覆02/12/2009 21:11:00](Empty)

    回覆刪除
  3. hahaha.. yes, that Eurasian on the photo is the doctor himself!   In fact, he is called 李治 (from Portugues family name Ritchie) but he named himself as 大醫師!  
    My friends and I love to laugh at this door panel since we were kids.....
    [版主回覆02/17/2009 10:50:00]哈哈, 明白, 妳有冇幫襯個他睇病呀? 他也不知他成為澳門象徵之一呢.

    回覆刪除
  4. No, he isn't my family doctor!  Dr. Ritchie is famous because of his name panel not because of his healing efficiency.
    [版主回覆02/17/2009 17:25:00]hehe, 他是"山頂醫院內外全科, 留美專家"呢!

    回覆刪除
  5. 唔該晒~ 你都講得好詳
    15分鐘都好ok
    去行下d街都唔錯,好鍾意澳門石仔路好靚
    [版主回覆03/14/2009 09:09:00]別客氣, 希望你enjoy!
     
    呀, 上面最後一張相就是白馬巷, 即係李治大醫師那條街.

    回覆刪除