2008年10月13日 星期一

終於煉成溏心蛋

吃了無數過熟和過生的蛋, 終於都做到似樣的溏心蛋了!



可參考煤氣烹飪中心網頁, 在左上方"煮法"中, 選"燻".......


用750g水+3湯匙白醋浸蛋4小時.



沸水煮約5分15秒至5分30秒, 間中用筷子滾動.........


雞蛋的大小, 蛋殼的厚薄, 蛋白的質地, 每次下蛋的數目, 滾水的多少, 火力的猛烈度, 筷子滾蛋的次數, 煲子的質地厚薄........變數很多.........


失敗了太多次, 卒之忍不住, 買了這煮蛋計時器.......哈! 誇張吧! 我都覺得自己是傻的.



用這煮蛋計嘛, 煮到一格變黑就行了, "Soft"是太熟, 夠鐘立即放入冰水半小時降溫.



剝殼, 浸滷水半小時, 終於吃得了!


20 則留言:

  1. 以前食拉面都有半邊很有水準的溏心蛋,當時都會細嚼品嘗,但現在大都是加入半邊全熟鹵水旦而已,失望。想還是像你一樣,又要自已黎啦。
    [版主回覆10/14/2008 07:51:00]香港聽講也有的, 一間是橫綱, 一間是八八八........
    .......自己做, 不易呀!

    回覆刪除
  2. A moon, 真係估唔到溏心蛋你都懂得做, 真係勁呀!!
    [版主回覆10/14/2008 07:51:00]邊度係? 失敗過很多次, 才撞中一次.......

    回覆刪除
  3. 哈哈!你早d問我未不用吃那麼多的熟蛋,
    我沒有告訴你我知點做嗎?
     
    [版主回覆10/14/2008 07:52:00]快快快告訴我, 哎, 我不知妳有秘訣呀

    回覆刪除
  4. 我都鐘意食呀, 不過又唔可以食太多蛋黃呢
    [版主回覆10/14/2008 14:05:00]我都係好耐至整一次呀!

    回覆刪除
  5. 這有用嗎?
    http://tw.myblog.yahoo.com/emi-520/article?mid=2856&prev=3611&next=2525&l=f&fid=18
    [版主回覆10/14/2008 14:11:00]謝謝妳呀, 妳的整法好簡單呀 ,不過我睇了兩三個blog友給我的recipe, 烚的時間都有一些差異, 這是最難掌握呢.

    回覆刪除
  6. 咁複雜?
    之前食西柚餐, 日日烚2隻
    我個人經驗係凍水落蛋煮滾, 滾起4分鐘撈起, 沖凍水, 剝殼, 食得~
    http://hk.myblog.yahoo.com/scorpio_3210/article?mid=584
    [版主回覆10/14/2008 14:13:00]謝謝呀, 另一位blog友說凍水落, 水滾5分鐘左右......嗯, 這一分鐘的差別就要試呢!
     
    不過我想試不用浸醋的, 方便好多呢!

    回覆刪除
  7. 你只糖心蛋好糖心噃.....!平時的都無咁軟架。真係估唔到呢個煮蛋器真係有人買....  多謝A_MOON咁支持呢D發明呀.
    [版主回覆10/14/2008 20:57:00]係呀, 咁都好, 不枉阿傻更更試了很多次. 又傻更更地去買了這玩具呢!
     
    不過, 我都滿足了我的好奇心了.

    回覆刪除
  8. 浸4個鐘真係太麻煩呢, 你試下啦^^
    [版主回覆10/14/2008 20:58:00]係, 我都想有方法跳過這一步呢, 那就更方便了

    回覆刪除
  9. 以你的最美
    [版主回覆10/14/2008 21:00:00]謝謝妳的鼓勵呀!! 妳不知我做了多少生熟蛋.

    回覆刪除
  10. 正明你真是一個十分享受煮食的人..偶像呀..
    [版主回覆10/14/2008 21:01:00]不是呀, 我沒什麼時間下廚呢, 有時間都去玩了, 如果有更多時間或者廚友, 我也會喜歡煮食呢!

    回覆刪除
  11. 噢﹗呢個我唔好添﹗
    [版主回覆10/14/2008 21:02:00]hehe, 咁請妳眼睛吃啦!

    回覆刪除
  12. 我冇浸架
    [版主回覆10/14/2008 21:44:00]浸是令蛋殼變軟, 不易煮爆, 但我想試不用呢!

    回覆刪除
  13. 凍水落就唔會爆
    [版主回覆10/14/2008 22:11:00]係, 我都想試, 但似乎更難掌握火候, 因為什麼時候才叫"開始水滾"不易看吧........
     
    水大滾易掌握些, 可以淋滾水再放蛋.......下次試試.

    回覆刪除
  14. 我早幾日都整左溏心蛋呀! 不過無你整既咁溏心呢!煮蛋計時器超可愛喎! 係邊度可以買到架? 等我都買個黎玩下先!
    [版主回覆10/15/2008 08:03:00]妳的溏心蛋做得不錯呀, 試了幾多次........
    煮蛋計在citysuper廚具部買的, 不便宜呀, 多用才值得.

    回覆刪除
  15. 自己定點為之水滾, 我就大滾起計4分鐘, 由你認為係滾O個點開始計, 試下放3隻蛋, 4, 5, 6分鐘分別撈起應該都差唔多
    [版主回覆10/15/2008 08:04:00]我會再試的, 不過要停一停了..........

    回覆刪除
  16. 起碼三只開始, 兩只成功? 精神可加  想知失敗幾多呢 ?
    \
    [版主回覆10/15/2008 08:06:00]才不呢, 之前試的數目是幾倍........加上近期家中的蛋分了幾個地方買, 有幾種不同的蛋.........試死了........

    回覆刪除
  17. 食左咁多隻蛋膽固醇一定....唔怕,食貴格燕麥片啦
    [版主回覆10/15/2008 08:09:00]蛋的膽固醇是優質的, 多吃點也不會令壞膽固醇升高.........不過我不只是多吃點了 ...........冇問題, 停了幾天, ok了.
     
    燕麥片真是很有益呀, 但好奇怪, 我家是不習慣食的......所以冇存貨.

    回覆刪除
  18. 你既恆心...及吃那麼多蛋的勇氣... 都係好值得表揚的!
    [版主回覆10/15/2008 08:12:00]謝謝呀. 其實先是朋友推介, 然後是好奇, 貪玩, 那裏值得表揚,

    回覆刪除
  19. 想試!
    [版主回覆10/15/2008 20:04:00]一於試啦, 記得叫我看呀

    回覆刪除
  20. 請問幾多錢呀個煮蛋計時器!我o係淘寶網見到3.2一個,不過要一箱甘買,我搵左好耐喇
    [版主回覆06/26/2010 22:53:00]我在citysuper 買呢, 忘了幾多錢了, 都幾貴呢.

    回覆刪除