2007年10月20日 星期六

同窗的小店


巧遇小學同學, 他仍是在大澳居住, 真好呀.

問這間小店是誰開的? 他說: 我呀!


買了兩件物品, 一是這張橫水渡的照片, 我想是在七八十年代吧, 此情此境, 再不復現了.......對於辛勞的大姑, 這是好的.




另一樣, 我一見就會心微笑, 如果早點買, 我可再來一個"真真假假"


老同學, 祝你成功!


無名小店在 : 大澳吉慶街安發雜貨對面(大約是88號)


8 則留言:

  1. 又玩真假...你好鬼馬呢!題外話,我仲等緊你回覆關於我第一次做而又脫模失敗的雪芳蛋糕,please help...
    [版主回覆10/22/2007 10:08:00]哈哈, 個月餅我一見就笑呢!
    看了呀! 妳的雪芳蛋糕不是失敗呀, 下次再來, 脫模小心點就行了

    回覆刪除
  2. A_moon, 又比你揾到迷你小玩兒, 不過這個好似假咗少少喎, 我地而家冇咁易上當, 你 因住等日你post真的出來, 我們會以為是假的!
    [版主回覆10/22/2007 10:11:00]hehe, 我的製品, 邊有模型咁靚丫

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年10月21日 清晨6:08

    個月餅電話繩真係好得意~~
     
    [版主回覆10/22/2007 10:12:00]係, 雖然我不用它, 但貪個月餅仔得意.

    回覆刪除
  4. 未訓醒的我差 d 又想問你o個個係乜野餅呢 ~
    [版主回覆10/22/2007 10:19:00]幸好我也沒一啖咬下去.

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2007年10月21日 晚上7:55

    小學同學, you still recognize each other?! That moon cake cellphone strap is really cute. Like H says, I'm in love with everything mini size!
    [版主回覆10/22/2007 10:22:00]係呀, 和他自少在大澳長大, 中學之後, 各自到市區升學, 已很久沒見面了, 他家仍在大澳, 但我只是一年回去幾次呢!
    或許沒有太多話題, 但見到他總是很開心.

    回覆刪除
  6. 一直很想去大澳,秋天的黃昏應該更美吧﹗
    [版主回覆10/22/2007 10:23:00]係呀, 在大壆("駁")或舊碼頭更靚呢! 找一天非假日去, 更好.

    回覆刪除
  7. 那次我也有看到, 還想買他放門口的 口琴CD啦....但店內無人, 看兩看就走了. 原來是你的同學仔....
    [版主回覆10/22/2007 10:24:00]我都係今次才發現的呀! 下次可到對面安發找人, 那裡是他家人開的舖子呢!

    回覆刪除
  8. 哩間舖我有少許印象呢~個個月餅匙扣好可愛唷~
    [版主回覆10/27/2007 19:25:00]有機會去看看啦!

    回覆刪除