2007年10月14日 星期日

綠茶雪芳蛋糕

下午做一個雪芳吧! 呀, 朋友送了宇治抹茶......


做了個好好味又好漂亮的抹茶雪芳蛋糕. 顏色比我在日本買的抹茶做的鮮明很多呀!



抹茶, 是日本茶中最高級的茶種呢! 茶道我就不會了, 綠雪, 倒是很好吃!


蛋白4 蛋黃3 低粉70g 糖60g 油40g 水40g 抹茶1tbsp(約10g)



 謝謝呀!

25 則留言:

  1. 個綠色好靚噃, hehe! 我又食番件先..
    [版主回覆10/15/2007 20:46:00]好的好的, 我都好滿意呀, 太太都話好吃.

    回覆刪除
  2. E~~?我咁O岩都想今晚整返個~^^
    [版主回覆10/15/2007 20:47:00]好呀, 妳試吓丫, 好易做的.

    回覆刪除
  3. 好吸引呀
    [版主回覆10/15/2007 20:50:00]謝謝, 我都幾滿意, 妳又做番個丫

    回覆刪除
  4. 哎﹗終於可以留言了﹗
    個綠茶雪芳好鬼吸引啊﹗本來今朝想問你拿件來做早餐,誰不知這個yahoo blog在公司不能留言,攪到現在……早餐無望了﹗
    [版主回覆10/15/2007 20:50:00]哎呀, 這新的Y!blog攪乜呀, 好激氣呢! 我開始覺得編輯是有點捉蟲呢!
    唉, 唯有送妳一件做宵夜啦!

    回覆刪除
  5. 唔錯...唔錯.....
    宇治我重未買...............
    [版主回覆10/17/2007 22:35:00]買啦埋啦, 齊齊整啦

    回覆刪除
  6. 果真的是雪芳高手,蛋糕看得出很細密呢
    [版主回覆10/17/2007 22:55:00]獨沽一味這麼久, 終於有一樣是十拿九穩, 好想做其他的, 有冇那一樣是又好吃又不肥.......?
    幸好我玩包包, 否則我會悶死自己呢!

    回覆刪除
  7. 顏色及組織都好靚好靚,令我又有跟著做既衝動呢~
    [版主回覆10/17/2007 22:56:00]這罐朋友送的禮物, 真的很靚很靚呢, 茶味也合宜
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=4232

    回覆刪除
  8. 個色好靚好夠綠呀
    [版主回覆10/17/2007 22:58:00]係呀, 宇治抹茶是不是隻隻牌子都咁好呢?
    我以前用開太太的Fancl綠茶, 也不錯, 但沒有這麼鮮色呢!

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年10月17日 下午3:43

    好軟熟的感覺!!!
    正呀~~
    但想問只加10G綠茶..出黎效果有綠茶味嗎?? 洗唔洗再加少少綠茶香油??
    [版主回覆10/17/2007 23:00:00]茶味淡淡的, 綠茶是淡淡的呢!
    可以加到15g, 香油我不加呢, 因為不知它是什麼呢!

    回覆刪除
  10. 真係好綠呀﹗我都要整返個先得。
    [版主回覆10/17/2007 23:02:00]好呀好呀, 好期待呢!
    上次妳的綠雪, 不夠重手吧

    回覆刪除
  11. 請問係邊度買到"宇治抹茶"呀? 即係綠茶粉嗎?
     
     
    [版主回覆10/21/2007 02:09:00]係呀, 車厘子汁, 是綠茶粉, 我這罐是朋友送的, 相信是在citysuper買的呢, 另外西田, sogo等等的超市也有的, 認住宇治產的抹茶是靚野, 靜岡的應也不錯呢!

    回覆刪除
  12. 上次的抹茶是懶之故,應該溶入牛奶中,我卻加入粉類中,攪唔勻又點會好味呢﹗要認真來多個。
    [版主回覆10/21/2007 02:12:00]係呀angel, 我有一次又是冒失的把茶粉直接倒入蛋黃漿中, 一粒粒呀, 下次不會了.

    回覆刪除
  13. 你又來雪芳蛋糕?我比我個食譜我仲未開工,自問也慚愧呢...好!明天做吧,等我的製成品!希望唔會又擺烏龍啦,小三話我已加入了烏龍一族呢

    回覆刪除
  14. 話口未完,烏龍嘢又出現:就係打錯字,更正: 你 比我個食譜我仲未開工...
    [版主回覆10/21/2007 02:07:00]貓姐, 我看到妳的第一糕了, 是成功的, 脫模不難的呢! 再試啦!

    回覆刪除
  15. 嗨,你好。 我琴日都做左個雪芳,但你可以話比我知點解我做既一d都唔乾身, 濕立立,好似焗唔熟咁既。 我再入爐焗過,都係一樣。
    今時今日既男人真係叻。
    [版主回覆10/23/2007 20:35:00]momo, 我想是因為蛋白打發得不夠充分, 所以入爐後就化水了呢.
    一於打打打, 打企身d啦.

    回覆刪除
  16. 那麼,就連豆腐都要打嘛? 不是只拌勻就可以? 還有就是,step one那個是將所有材料逐一加入逐一用打蛋器發打嘛?
    你真係好勁呀,一睇就知。
    [版主回覆10/27/2007 22:51:00]是的, 要打打打打打.
    如果是初學, 可試橙, 綠茶, 檸檬......易成功很多呢!

    回覆刪除
  17. Moon哥,我終於脫模成功了,有空便過來坐坐,謝謝!
    http://hk.myblog.yahoo.com/maomao-dulldull/article?mid=1880
    [版主回覆10/27/2007 22:55:00]貓姐, 看了啦, 真是太好呢!加入雪芳一族啦!

    回覆刪除
  18. 我想問雪芳蛋糕的texture應該是很soft很鬆的,但為何我剛做的雪芳的口感好實,唔得鬆軟,何解呢?拌合材料太久??
    [版主回覆10/30/2007 23:26:00]是蛋黃漿和蛋白霜打得不夠充分呢!
     
    還有, 麵粉盡量加入蛋漿中先拌勻, 會較好呢!
     
    雪芳蛋糕是很鬆軟的, 多試幾次很快成功的了.

    回覆刪除
  19. hihi,
    我有個食譜跟你這個份量差不多, 但多了發粉半茶匙, 你的有落嗎?? 你覺得不下有沒有問題呢??
     
    [版主回覆07/09/2008 23:42:00]我的雪芳是全不加發粉的呢, 已發得很鬆了. 加了可能會發過度的.

    回覆刪除
  20. haha, 等不到你回覆, 己經跟你的份量做了.  都算成功, 但成品的頂部近中心較濕, 不知原因所為何.
    我見麵糊杰得很, 我加多了一點水, 會是這個原因嗎?? 但底部卻沒有濕濕的情況
    [版主回覆07/10/2008 14:02:00]好呀好呀! 頂部較濕, 我想只是焗的時間不夠, 千萬不要跟足食譜的時間呀, 要看到糕面充分收乾和開此變焦, 才選是呢!
     
    加了水要焗耐d, 係呀, 最後熟的是面呢, 因為其他部份有金屬接觸吧.....
     
    post出來丫.

    回覆刪除
  21. 我的抺茶戚風

    [版主回覆07/12/2008 00:31:00]好成功呀!! 又高又鬆喎!

    回覆刪除
  22. 相信我好快會再做一個. HEHE~~
    [版主回覆07/12/2008 00:32:00]真係話咁快, 好呀!!
     
    哎, 這排我好忙, 很少機會玩呢!

    回覆刪除
  23. 會的會的, 你的食譜我統統想試, 還有得多想請教的地方.  尤其是麵包. 不過我從沒有做過. 有沒有食譜推介.
    [版主回覆07/12/2008 01:10:00]就做橙包丫
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=10460
     
    不過要塗蛋液, 不要塗蜜.
     
    還有黑糖提子包
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=5295
     
    都可以試吓的呢!

    回覆刪除
  24. wa...你d窿窿好細密呢! 我今日都整左個...可以賜教下嘛?
    http://hk.myblog.yahoo.com/cartoonitingvani/article?mid=950
    不過我d 窿窿有d 大呢 ...
    [版主回覆07/10/2009 11:31:00]蛋糕成功呀! 如果想細密點, 只要將蛋白霜打得細密點就行了. 不怕多打一會的.

    回覆刪除