2007年7月2日 星期一

士多啤利, 士多啤利

見了Angel的作品, 很想很想玩一次裝飾了的雪芳蛋糕,

http://hk.myblog.yahoo.com/angel-home/article?mid=2408&prev=2456&next=2385

每次太太都說, 加了忌廉, 太高脂呀! 但真好享受這種手作感......

幸好她很支持我試試的, 經過一些烏龍, 一些蝦碌, 和一些大頭蝦, 終於......

早前和老友說起, 不知那裡買到果茸, 她說: 二記有呀, 和你去一趟!......我說, 有咩?......上到二記, 她指著一個角落的雪櫃 : 這不是嗎?.......哈哈, 我的眼睛真是太大了

用70g的士多啤利果茸代替水份, 成功做了一個糕肉暗紅色是士多啤利雪芳蛋糕......

可是, 原來士多啤利和蛋加在一起是很古怪的味道.......相信我們平時吃的士多啤利味蛋糕, 是香精的效果......

唯有將它做成chiffon shortcake!.....我做cream裝飾的藉口......

近日, 各大超市均"長柄大平賣", 價錢只是citysuper一半也不到------香甜度也是初出時的一半也不到......同一品牌呀! 真奇怪.

用來做果醬最好了.

第一次......不要提了, 大火煮杰......結果變了焦糖果醬, 而且很酸......失敗了!

向Angel求救, 再試一次, 全程慢火, 成功了!...完全沒加果膠, 也很杰很杰, 下次調整一下火候和糖份, 會更好呢! 




http://hk.myblog.yahoo.com/jw!UfZLNgSBHRbtDp8We7.iR5iUUg--/article?mid=455


26 則留言:

  1. 朝日都有果茸賣。 果醬加d粟膠or麥芽糖代替砂糖可保存得耐d同杰d

    回覆刪除
  2. 嘩﹗雙響炮呀﹗很勤力呀﹗一次過整咁多美食。仲有咁靚的豪華版雪芳。正呀﹗

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年7月2日 晚上11:19

    Such a pretty chiffon! Special deluxe version! From what I see, you didn't put too much cream, so it can't be too fattening, no worries! Cherries are in season right now (here, anyways), are you going to make a cherry chiffon too?

    回覆刪除
  4. 美呀! 很少看見你把雪芳裝飾呢

    回覆刪除
  5. 堯堯傻媽, 好的呢, 只是朝日那邊我不那麼就腳.......今次我也打算加葡萄糖膠呀, 但一看瓶子上的化學成份, 就沒有下了......粟膠未試過, 還有蘋果膠呢! 不知是否也有化學成份, 雖然, 砂糖也經過很多漂白的程序......算啦. 今次的士多啤利果醬, 已很杰身了.

    回覆刪除
  6. Angel, 好耐冇玩呢, 趁假期玩餐飽, 只是現在很眼訓吧, 下次還是節制一點好呢.......尤其今次的中種麵包.

    回覆刪除
  7. Fatgarfeild, 我都幾滿意呀, 其實我還想做的是朱古力忌廉雪芳呢!.......下次儲夠quota先啦. 昨晚吃了一塊, 很好吃呀, 充滿士多啤利香和忌廉的甘香, 連士多啤利雪芳蛋糕中的士多啤利味也帶出來了. 香港街市也有很多cherry呢! 櫻桃雪芳, 很好, 我要酒漬糖櫻桃夾層, 新鮮櫻桃飾面......

    回覆刪除
  8. RAIN, 真的好少試呀, 怕肥呢.......技術生疏, 簡簡單單但都幾好玩的.

    回覆刪除
  9. 嘩﹗乜連果醬都做埋呀﹗好靚呢(D果醬,你都知我不嬲都唔愛cream cake ga la)﹗

    回覆刪除
  10. 自己整了士多啤利醬後, 加在chiffon上吃一定好味呢! 

    回覆刪除
  11. Moon哥: 好精緻呀 ! 白雪雪加上長柄士多啤利好靚女呀 !  內面有無夾士多啤利肉 ?

    回覆刪除
  12. 成功的果醬,好呀!!!不過用長柄草莓有點貴喎!!! 你對雪紡真係離唔開呀!! 原來草莓做的雪芳唔好食嫁,唔做真係唔知呀!!!我唔整啦!!!

    回覆刪除
  13. 好吸引人既chiffon cake呀!!而且草莓果醬做得好出色呀!!!我想問chiffon cake側面紅色既裝飾係點整架?!

    回覆刪除
  14. 小六, 妳也試一試啦, 士多啤利是最好味的, 切記慢火, 少少檸汁, 不用煮到死杰的, 雪凍後就會杰得o岩o岩好了.

    回覆刪除
  15. 我屋企都有長柄strawberry呀,搞到我都心郁郁都做果jam添......

    回覆刪除
  16. Donald哥 多謝讚賞呀!我很少做裝飾蛋糕, 怕肥呀, 但仍是鍾情雪芳蛋糕:) 有呀有呀, 蛋糕是三層, 夾層是少少忌廉和鮮士多啤利粒, 加埋士多啤利雪芳, 超好味!

    回覆刪除
  17. 藍藍, 妳的提議很好呀! 妳的醋醃小黃瓜也很消暑呀!

    回覆刪除
  18. YY cake 我係有點死心眼呢! 長柄現在買到也不用$40, 計起也不貴呀! 士多啤利雪芳是不好吃, 但加了忌廉和鮮士多啤利, 又反而很好味, 充滿果子味.

    回覆刪除
  19. 哈哈小生, 妳真好觀察力. 是我的小小創意, 是果茸(不是果醬), 用掃子蘸了, 由下往上輕輕一掃便成了. 日本的雪芳蛋糕裝飾, 是用掃劃圈圈呢, 暫時沒這功力了.

    回覆刪除
  20. shirley, 近期的long stem較酸, 做jam最好, 一於試吓啦, 記住............慢火呀!

    回覆刪除
  21. 忘了告訴你。果蓉可以自己打的,把新鮮或急凍的草莓攪爛就成為果蓉。

    回覆刪除
  22. 很想做一次果醬, 但家中新買的煮食爐只有大火和中火, 沒有細火, 買了才知上當.  還是等餅友來救濟我, moon 呀, 果醬有剩嗎?

    回覆刪除
  23. Angel 謝謝呀 原來是這樣, 我也要試吓先

    回覆刪除
  24. Achan, 唔緊要呀, 用中火試試, 不焦便行了......我相信會成功的. 果醬還在雪櫃, 吃了一點

    回覆刪除
  25. 好靚呀!我知你一向專長做雪芳蛋糕同麵包,原來連刎餅也做得很出色,真羡慕死人...

    回覆刪除
  26. 貓姐, 我都幾喜歡玩玩其他款式, 不過一來家人朋友很不喜歡高脂和甜, 二來又是自己懶, 所以很少練習和學習呀

    回覆刪除