2010年2月17日 星期三

金苦酸甜的柚子朱古力

年初二, 冷得我騰騰震......室內只有16度, 我的朱古力專用室, 只有10度!


突然想起, 咁冷的天氣, 正係做朱古力的好日子呀!



冰箱中還有一盒愛媛柚子汁, 早上煮了yuzu ganache, 好香呀! 下午取出Felchlin 72% Arriba黑朱, 勁香!


太太最愛的就係全黑又甘又苦的黑朱, 奶朱白朱總不是味道, 這點和我最夾, 加上酸甜的柚子餡, 很少那麼捧場!



朱古力上的花痕不是我擦花的, 而是它把模上的花痕100% copy出來.



冷的天氣做朱古力, 真係特別順利, 調溫好成功, 多光滑, 看朱古力上的小花倒影......


這個樹葉模真漂亮!!



今次做了雙層倒殼, 功夫多了, 但好成功呀!


 


脫模百分百成功!!



只是封底蓋轉印紙的手勢不太好, 刮除多餘朱古力漿時, 將一些餡擠了出來, 下次要改善了.



看這兩張絕版朱古力沙化, 那些星星不是貼紙呀, 是食用純金呢!


兩盤朱古力只得兩張咋, 和太太一人一個, 乾杯!!!



 


21 則留言:

  1. 好靚呀 ! ^^
    仲未取試做朱古力呀 ...
     
    [版主回覆02/17/2010 15:41:00]我都係練習吓, 仲有好多手勢未純熟呢.

    回覆刪除
  2. 啊﹗好豪啊﹗
    [版主回覆02/17/2010 15:43:00]金星係我弟弟去日本買來送我的, 其實每粒好細, 不是太貴, 朱古力和餡係好貴呢.

    回覆刪除
  3. 呢種天氣,真係做朱最好....
    [版主回覆02/17/2010 15:43:00]係, 天然冷氣房!

    回覆刪除
  4. 好靚! 兩張沙化很有浪漫氣紛呢
    [版主回覆02/17/2010 15:45:00]兩張沙化都係意外所得呀, 倒完殼, 硬了, 唧餡前, 它們卜卜的跌了出來, haha!

    回覆刪除
  5. Moon 嫂望見已經心甜 ! 
    [版主回覆02/17/2010 22:11:00]係酸酸甜甜 haha

    回覆刪除
  6. 呢排真係好鬼凍, 凍到手都赤赤痛啊!
    好令, 反哂光呀
    [版主回覆02/17/2010 22:14:00]真係凍得好利害, 要開暖爐才好過一點.
    下次我都要整花盆仔. 但那裡找那麼多細細片薄荷葉........?

    回覆刪除
  7.  

    真係好 liang啊~lee 張相可以睇到啦~睇吓!古力面!liang到好似塊鏡咁樣!睇到花布的花紋呀~
    [版主回覆02/17/2010 23:01:00]今次調溫好唔錯, 我好喜歡這個樹葉模, 好令呀!

    回覆刪除
  8. 嘩!!!!!!!!!!
    [版主回覆02/18/2010 16:18:00]嘻!!!!!!!

    回覆刪除
  9. 實在太靚, 還有那個心形圖案, 真的很有心思.  Good job!!!  Well done!!!!
    [版主回覆02/18/2010 16:20:00]今次整得幾靚, 心形圖案呢, 有d娘娘地呀, 不過那種轉印紙膠質很靚, 試吓啦!

    回覆刪除
  10. (Empty)
    [版主回覆02/18/2010 16:32:00]恭喜發財, 妳出來開年喇!

    回覆刪除
  11. 靚到勁令ar
    [版主回覆02/18/2010 16:33:00]hehe, 謝謝.

    回覆刪除
  12. 好靚呀! 唔知d朱古力留得幾多日嘅呢?
    [版主回覆02/18/2010 16:44:00]一個星期, 一定冇問題, haha!

    回覆刪除
  13. 好食呀!!我做過chocolate,但係都唔得呀!!
    [版主回覆02/18/2010 22:35:00]我都係好生手咋, 有排練呢! 努力!

    回覆刪除
  14. 朱古力…朱古力…朱古力…朱古力…朱古力…
    [版主回覆02/22/2010 07:50:00]試過, 味道怎樣呀?

    回覆刪除
  15. 閃閃星...好難放得咁靚,勁~
    [版主回覆02/22/2010 07:52:00]用一枝牙簽就行了.

    回覆刪除
  16. Ha,令得好誇張喎!D古力竟然可以倒影到D小花!好似印咗D花甘去咁呀!
    [版主回覆02/22/2010 07:51:00]真係, 如果不是特寫鏡頭, 我都冇察覺呢!

    回覆刪除
  17. 實在太靚,加上又係 3D 朱古力,真係想攞粒食。
    [版主回覆02/22/2010 07:51:00]哈哈, 3-d朱古力, 可能特別好味.

    回覆刪除
  18. 嘩~ 金星呀)))))))))
    [版主回覆02/22/2010 07:53:00]幾年前我弟弟買給我做手信, 耐唔耐我就拿出來用的了.

    回覆刪除
  19.          即係整軟心朱古力?
    [版主回覆02/23/2010 07:37:00]我估呢個係叫做bonbon chocolate, 你指的是裏面是軟朱古力的? 我都想學呀!

    回覆刪除
  20.          原來係 bonbon!軟心餡好似除 咗朱古力本身,仲會有其他味道,好似 rapsberry 咁。Johnny 度無得學咩?
    [版主回覆02/25/2010 14:45:00]係, 我做過raspberry, passion fruit, 軟心朱古力暫時未見有得學呢.....

    回覆刪除
  21. 朱古力你都會做
    [版主回覆02/27/2010 21:38:00]學過兩三次咋, 好少練呢

    回覆刪除