2010年2月19日 星期五

甜蜜蜜的慈菇"錠"

年假除了過年的指定動作外, 無所事事, 和太太出外吃個tea or late lunch, 真好呀!


又一城的新派越南菜餐廳, 越南小吃很不錯, 甜品尤其另人驚喜, 這個啡的色慈菇, 是心太軟,



這是真的心太軟, 朱古力蛋糕皮, 包住全熔的朱古力漿, 怎可將蛋糕皮弄到慈菇般, 真是想不到!


太太和我吃了一口, 甘甜酸香, 都不約而同的說 : 是靚朱古力呀!!! 同座的小妹妹說, 是嗎, 好苦呀! 嗯~~~那讓我代勞吧! 唉, 我都吃刁了嘴了.


這麼細緻和高質, 在香港, 大的西餐廳也不是間間做到.



這個, 名字是什麼菠蘿, 什麼反轉......原來好好吃呀, 蛋糕充滿碎果仁好香口, 上面是一片好脆的菠蘿乾, 脆到出奇, 和雪糕好夾.



扎肉用料好好, 南乳雞燒得好好, 蝦串濱海用料上乘, yummy!




無所事事又玩鏡頭.......嗯, 我常說17-55mm鏡頭好soft, 不夠sharp, 看看便明白了


雖不是嚴格的測試, 但兩枝鏡頭取最好表現的一幅, 局部放大, 這種質素, 怎行呀!?



下面是100mm macro, 雖然兩枝鏡頭比拼並不公平, 但純粹以用家角度, 這才像樣呀...!



7 則留言:

  1. 這間是...rice paper嗎?上次吃過佢嘅羅勒雪糕已經很喜歡,下次試試你嘅介紹先,多謝分享呢! 100mm macro 是有防震那枝嗎?
    [版主回覆02/22/2010 07:47:00]羅勒雪糕........下次試下先.
     
    係呀, 新的防震那支, 真不錯.
     
     

    回覆刪除
  2. 原來 rice paper 咁正架? 下次有機會試吓!!
    [版主回覆02/22/2010 07:48:00]好呀, 我只係試過又一城那間, 世貿都有一間的.

    回覆刪除
  3. 佢哋款式確實幾特別,味道都好味。
    [版主回覆02/22/2010 07:48:00]唔錯咖!

    回覆刪除
  4. 你好似幫人寫緊廣告稿咁 ...
    [版主回覆02/22/2010 07:48:00]ha~~~~

    回覆刪除
  5. 嘩! 啲甜品睇見好正呀. 南乳雞啱我, 都話香港是食的天堂喇.
    [版主回覆02/23/2010 07:45:00]真係好好吃呀!. 香港食物都幾多款式, 不過質素好的就不是太易找了, 太多連鎖式, 或者濫竽充數的.

    回覆刪除
  6. 我已經叫了朋友在香港幫我買定支百微.等我三月中返來pick up....
    我想起都開心.......
    [版主回覆02/23/2010 19:59:00]實在太好了, 這枝鏡頭的確係好傑出, 有點挽回我對canon的信心, 之前的鏡頭令我太失望了, 可惜大光圈的standard zoom lens只得這個選擇, 有選擇的話, 我一定會選擇買L鏡.
     
    n記的鏡頭, 每一枝都是ED鏡, 它的平均的質素是不是比c記好呢........?
     
    回港度假? 實在太好了. 還有靚鏡頭, 影餐飽, 分享啦.

    回覆刪除
  7. moon哥, 呢輪你唔單止用朱古力, 麵包, 食品呢d野黎毒我... 仲用埋鏡頭黎毒我...>.<"... 睇怕我都係要減少d黎探你blog既次數了... 如果唔係..好易失手呢~~~ 嘩哈哈~~
    [版主回覆02/25/2010 14:47:00]我周身刀, 冇張利........相機呢 ,三思, 真係好食$$$!

    回覆刪除