2010年1月21日 星期四

澳門行2009 - Restaurante Platao!


這間餐廳, 都幫趁了很久了, 有些菜色, 只有這裏最好吃, 吸引我們回來.


首先是這個合桃麥包, 真的好好吃, 曾試過模仿, 怎也做不到那麼又香又軟! 


 

  


餐前小吃焗蟹肉蘑菇, 好吃.


        

  


這個!!! 焗鴨飯, 已經上癮, 每次都心思思, 雖然吃了3-4間餐廳的焗鴨飯, 沒有一間可以和這間相比的.



yuuuuuuuuuuuuuuummy!



威士忌醉中蝦, 都好吃, 當然未及沙利文和佛笑樓的魔鬼大蝦.



辣汁花蜆, 好味丫!



還有這個!!! 伴了葡式幼蛋絲的serradura! 木糠布丁, 真係好味到停不到口, 可以說, 除了這裏和沙利文, 別的serradura不用吃了.


連外甥仔都說, 吃serradura, Restaurante Platao啦!!!





8 則留言:

  1. D食物唔係幾似萄國菜?
    [版主回覆01/22/2010 09:01:00]這些係澳葡菜, 正宗的葡菜反而吃不慣, 少吃少吃.

    回覆刪除
  2. Sally Ho 莎莉豪2010年1月22日 上午9:55

    大機定係S90影架, 你個banner張夜影係咪S90影架? 如果係用S90, 我夜工一定要去買,
    [版主回覆01/22/2010 13:22:00]全都是S90. 它的f2.0光圈, 夜景係容易d.
     
    細機和大機的分別, 係細機冇景深分別, 和noise較大, 不過也容易對焦, 方便攜帶.

    回覆刪除
  3.         呢間好似幾好喎!你應該走入廚房請教大廚點整個麥包嘛!
    [版主回覆01/22/2010 22:39:00]食上癮呀, 想唔去但心思思.
     
    我不習慣咁social的, 如果我social d, 先問他木糠布丁點解做到咁好吃!

    回覆刪除
  4. 呢間真係好多人介紹, 特別是木糠布丁呢~
    [版主回覆01/25/2010 13:32:00]真係好吃都舐舐利

    回覆刪除
  5. 我前日用暖面張法整呢個咖啡戚風,竟然凹左啊!同埋呢,個陣皮好厚啊
    反而用番平時方法就冇事
    [版主回覆01/25/2010 13:33:00]哎呀, 咁樣........點算, 等我下次又試吓.........

    回覆刪除
  6. 嘩! 你講到咁正, 流哂口水喇.
    [版主回覆01/25/2010 13:38:00]我自己都流口水呀! :)

    回覆刪除
  7. 我都好耐有去過馬交啦 ... 心思思天 ~~
    [版主回覆01/25/2010 13:38:00]我都唔知幾時再去了......

    回覆刪除
  8. 呢間餐廳的老闆/大廚係, 以前葡國政府年代澳督府的exec chef, 佢個Serradura 真係無人學得到. 我以前係果頭返工時, 都久不久去打包一個serradura返工食 (當時我做酒店的). 我去俾個exec pastry chef試食, 佢食完想學整返出來, 但係都差好遠!
    [版主回覆01/29/2010 13:26:00]係呀, 呢個大廚有來頭咖.
     
    他的serradura, 又甘香, 又鬆化, 又滑, 仲有d餅碎, 粉一樣, 做形又靚, 一層層好整齊, 真係想起都流口水.....

    回覆刪除