2009年10月31日 星期六

持螯把盞 人生幾何?

秋風剛起, 老友便約我們吃大閘蟹了, 太好了, 一定一定去!


老友說, 朋友新開店子, 送了她一些大閘蟹, 所以........我們有食神啦!!!


我家是沒有食大閘蟹的習慣的, 所以很少吃大閘蟹, 不過吃蟹膏呢, 倒有一些人一世物一世刻骨銘心畢生難忙的經驗........我好鍾意食蟹的呀!


還是談回今次的主角啦!



今次吃的是洪澤湖大閘蟹, 繼洋澄湖和太湖外, 牠可說是今年的新貴.


圓咕嚕, 眼仔晶晶......



加紫蘇葉蒸, 很快便變了美食啦!....



哇! 好靚的膏, 這是雌蟹呀! 今次的蟹陽盛陰衰, 抽到雌蟹, 好運氣啦! 像吃鹹蛋黃.



九月圓臍十月尖........十月尾了, 農曆九月, 圓的矜貴d..



雄蟹的膏是漿狀的, 各有所好啦! 膽固醇? 我一向都說, 吃膽固醇是不會增加體內膽固醇的, 又唔係日日吃, 駛乜驚呀!



下面是各好友的貢獻的美食......實在係太美味啦! 我~~~慚愧, 昨晚我漏夜焗了一個咖啡車轆雪芳蛋糕, 點知........又係凹, 仲係凹了相同的那個位, 唉, 冇帶來........


白吃啦! 冇問題呢!



呢個金菠蘿, 主人家披星戴月去買咖, 仲要即場手起刀落..........好吃呀, 我勁喜歡吃菠蘿~


              


見回很多很久也沒見的朋友, 你們知嗎, 我很想見返你們呢! 實在太開心了.


大合照了.......!



謝謝你呀! 老友記們.


沒有留言:

張貼留言