2008年10月13日 星期一

Cérés Boulangerie et Pâtisserie

太太專登路經九龍城買的........


前面的那個, 是75%極濃朱古力慕斯, 哇~~~好朱呀!!!


後面那個是荔枝熱情果乳酪慕司, 酸酸甜甜, 很香.



還有朱古力熊仔包, 黑白芝麻包, 和很好吃的肉鬆芝麻包.



真的很好吃呀! hehe


Cérés Boulangerie et Pâtisserie, 大家也去試吓


18 則留言:

  1. 嘩!! 真係引到我口水流啦!! 真係要找次機會去試試才行.
    [版主回覆10/14/2008 07:55:00]試吓啦, 兩夫婦開的店, 誠意可嘉.

    回覆刪除
  2. 嘩~~你推介真係要去試吓!
    [版主回覆10/14/2008 07:55:00]不算是極品, 但也值得捧場呢!

    回覆刪除
  3. Moon兄!這是你們的飯後甜品?學整過雪芳之後,真的有點兒愛上蛋糕,我變得為食咗!   個肉鬆芝麻麵包幾吸引喎!
    [版主回覆10/14/2008 07:56:00]係呀, 法包底的肉鬆包, 好吃呀!
    為食是好事呀!!

    回覆刪除
  4. 嘩,多謝你的介紹~ 下次去九龍城就知 "訂" 啦~
    [版主回覆10/14/2008 13:48:00]試試啦, 多個選擇呀.

    回覆刪除
  5. 好吃嗎? 我之前也買過蛋糕, 沒試過它的麵包呢~
    [版主回覆10/14/2008 13:50:00]香港來說, 都算不錯呢, 麵包就水準之中啦, 好食嘅, 難得是太太買嘛

    回覆刪除
  6. 好正啊!!
    [版主回覆10/14/2008 13:51:00]唔錯呀!!

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2008年10月14日 上午10:28

    Oh, this bakery looks quite good! I have to mark it down and try it when I'm back to HK. Thanks!
    [版主回覆10/14/2008 13:51:00]難得是兩夫婦開的, 夠晒誠意

    回覆刪除
  8. 我都有去過,不過我覺得D cake太貴,
    所以只係買麵包,D麵包都好正
    [版主回覆10/14/2008 13:52:00]係呀, 都貴呀, 差點是日本價, 但香港少有呢!

    回覆刪除
  9. 我都想試…不過九龍城又幾難會經過bor
    [版主回覆10/14/2008 13:52:00]我都係呀, 不過太太放工可經一經, 要落車買囉.

    回覆刪除
  10. Your bread looks good! I like to make bread too! 肉鬆包 is my favorite!
    [版主回覆10/14/2008 14:19:00]去買番d來吃丫, 肉鬆包好靚呀又好食.

    回覆刪除
  11. 之前都有電視台介紹過的, 第一次行入去時覺得佢d餅好精緻, 同係個條街既格局好唔同的。
    [版主回覆10/14/2008 14:19:00]係呀, 係阿蘇的節目, 令我們記起. 香港這種餅店不多呢!

    回覆刪除
  12. 下次如果再有菊花茶月餅事件發生,你咪可以去買比我食囉……呵……呵……呵
    [版主回覆10/14/2008 21:04:00]哈哈哈, 那次真是難忘呀, 太太記得那天都買過Ceres 上去, 可惜 , 我都冇心機食了.

    回覆刪除
  13. 見到個朱熊包...好掛住麵包超館個麵包超呀! 還是覺得佢最好~嘻~
    [版主回覆10/15/2008 08:52:00]係呀, 我都好懷念呀, 下次有機會再去吃過先. 不過橫濱不是太多地方玩.

    回覆刪除
  14. 我之前很久都去過試 , d cake & Bread 都幾好味!!! 等我下次再去試下先................
    [版主回覆10/15/2008 08:51:00]幾好咖, 可以試試呢!

    回覆刪除
  15. 我每逢睇牙就會去九龍城, 有一排去親都會去買D包包, 不過未試過呢度D餅, 都幾貴, 馬卡龍試過一次, 麻麻地, ANGEL整O個D好食D :P
    [版主回覆10/15/2008 20:02:00]係呀, 相當貴呀, 間中吃一次享受一下啦.
    馬卡龍, 妳好有口福呀!

    回覆刪除
  16. 我鐘意你太太......專登但路經咁去覓好野食
    [版主回覆10/16/2008 10:52:00]專登得來有點路經, 路經得來有點專登, 我就有d驚喜啦hehe.
     

    回覆刪除
  17. 甜品和包包都好似好正啊!  那個芝麻肉鬆卷得好好, 冇乜空位呢!! 你倆真識享受人生, 特別係"食"
    [版主回覆10/16/2008 10:53:00]個肉鬆包連不愛包的太太也讚呀. 我地平時食方面好隨便, 間中找點樂趣啦.

    回覆刪除
  18. Hello,我是貴blog常客,今次第一次留言.這間店我經常都有幫襯,蛋糕不是隻隻好食,但包包就真是大部份都好好味!我尤其那紅豆酥最令我回味無窮!!不過那裏的東西真是很貴呢!!
    [版主回覆10/22/2008 14:37:00]紅豆酥, 嗯, 等我下次留意吓先, 多d來坐丫.

    回覆刪除