2008年5月25日 星期日

法包練習繼續

這是今個星期的法包練習, 仍是低溫慢發15小時翻麵3次.


 



進展不大, 劃痕好了一點, 但爆得不好.......



孔孔仍是有限大, 下次再發盡點.



看到嗎, 左面是我的, 右面是DonQ的.


可以看見, 我的孔孔也算多, 但扁扁的, 沒有像DonQ般完全張開, 因此爆得不盡, 包形扁扁, 包肉不夠綿花, 此外包殼也不夠鬆厚, 包肉不夠透明, 而且DonQ的香氣也較濃.


這是我的目標..............不! 是夢想.



 


8 則留言:

  1. 你要求太高了,始終大家用的器材都不同。你已經做得很好了。
    [版主回覆05/26/2008 10:51:00]因為吃過好的, 嘴liu了.
     
    其實我都沒想過做得一樣咁好, 不過作為目標啦!

    回覆刪除
  2. 似乎你是最後發酵得太盡, 了之後沒空間再爆1, 試發七成就, 完立即入爐, 爆口會好點.
    [版主回覆05/26/2008 10:55:00]我遇上了兩難. 上次試過發得不太盡, 結果孔孔很小, 所以今次發盡點, 但麵團的彈性似乎又完了.......
     
    究竟是麵團彈性不夠, 還是發酵的問題, 還是爐火的問題? 我也未清楚. 再研究.

    回覆刪除
  3. 睇你做法包, 我又想做, 但今個wk唔得閑:( 又要等多一個wk了
    [版主回覆05/26/2008 10:55:00]哎, 咁慘, 希望妳很快可以玩啦!

    回覆刪除
  4. 我也做了法包呀!發酵十多個小時,有大窿窿,不過界得唔靚,界咗等於無界過咁!好樣衰!
    [版主回覆05/26/2008 11:16:00]http://www.foodnetwork.com/food/ck_dm_baking/0,1904,FOOD_18996,00.html
    可參考這個video呀, 努力.

    回覆刪除
  5. 我鐘意食硬包包呢...
    [版主回覆05/26/2008 11:17:00]我兩樣都鍾意的:)

    回覆刪除
  6. 我都同意你講的爆口爆得吾盡, 街賣的法包爆口係吾同嘅, 要想做到一樣實不容易, 似模似樣都怕定得嘅
    [版主回覆05/26/2008 14:01:00]其實都不知真正原因, 因為很難做實驗, 我的爐次次都差不多......唯有做多幾次啦

    回覆刪除
  7. 想請問你的法包粉和T55在哪裡買的呢?
    [版主回覆05/26/2008 14:03:00]是一位朋友大批買了, 友情分一點給我呢.
     
    bakingware house也有法包粉, 問過也是55, 不過好貴和55也有很多牌子的.

    回覆刪除
  8. 街果 d ,都唔知有冇 improver 啦!

    回覆刪除