2007年7月26日 星期四

瀑布和薄餅

那天, 經過大潭水塘, 遇上難得一見的奇景......

大雨過後的人工瀑布......立即請同事停下車來, 慢慢看

到了赤柱, 33度的天氣, 熱得叫人難忍......

本來想找一間小小的餐廳, 也沒心情了, 匆匆跑上美利樓頂樓, 看中他的手製pizza和石爐......

試試tandoori chicken新口味, 普普通通啦, 總不及風乾火腿和意大利香腸, pizza餅倒是不錯.

再來個松露油大蝦闊麵, 頗鮮味......一個頗貴的午餐.

還是這排洪瀑布印象難忘.





10 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年7月27日 清晨5:44

    It really is a pretty sight! And with the temperature so high, you should have wait under the falls for a swim! 

    回覆刪除
  2. 啊 ! 你又偷閒去食貴lunch, 去玩水消消暑!

    回覆刪除
  3. 排洪又真係好壯觀﹗可能香港無大瀑布,所以好鐘意睇大潭水塘排洪 。

    回覆刪除
  4. 我都想呀Fatgarfield, 不過會給警察叔叔拉的呀!

    回覆刪除
  5. hehe, Donald哥, 真的唔錯, 但一年中也無幾何呢! 得快活時且快活呢!

    回覆刪除
  6. 係呀Angel, 還有一處可欣賞排洪壯觀景色的, 是下城門水塘呢, 像巨型的噴泉般, 也是難得一見的呢!

    回覆刪除
  7. 曾經在赤柱工作,所以常有機會見到大潭水塘排洪。下城門倒未見過,有機會要去見下﹗

    回覆刪除
  8. 場面好壯觀啊~ d 野食又好吸引呢~

    回覆刪除
  9. Angel, 有機會去看看, 不過也是要駕車, 步行要久一點, 有大圍富山路口入......

    回覆刪除
  10. 阿莉, 我也是第一次近距離欣賞呢!

    回覆刪除