2007年7月22日 星期日

山形縣食品展

おいしくて、きれいだ!

Jelly, 怎麼可以這麼好味又漂亮呀!Fatgarfield, 和妳做的好相似呀!

http://hk.myblog.yahoo.com/fatgarfield_2006/article?mid=3516&prev=-1&next=3511

去沙田Citysuper, 剛好碰上日本山形食品展......

山形縣, 是日本東北的一個山區縣份, 從前是很貧窮的, 阿信的鄉下也是在那裡呢! 宮崎駿的"歲月的童話", 背境也是在那裡呢!

現在農產品很豐富, 還有藏王等風景勝地, 好想去一次呀!

又大出血了!

最好吃的夏柑jelly




18 則留言:

  1. 我在尖沙咀citysuper都遇上這個食物展,但看來沙田大好多呀﹗

    回覆刪除
  2. Fatgarfield 肥加菲2007年7月23日 凌晨12:12

    A moon, 3 posts in a day again? Good thing I'm back and can catch up now!  The jellies look so delicious, much better than the ones I made!

    回覆刪除
  3. 呀.... 今天經過TST citysuper, 但係我冇入到去。噢... 後悔了 >_<

    回覆刪除
  4. 好多jelly買,等我放工都去睇睇先

    回覆刪除
  5. 請問lee個食物節為期幾耐呀?

    回覆刪除
  6. 咦, angel, TST也有嗎, 那真好呢, 有破財嗎?

    回覆刪除
  7. hehe, Fatgarfield, 妳來了, 日本的水果jelly是特別好吃的, 和妳的一樣, 是用coniac做的, 加上水果, 真是好好吃!

    回覆刪除
  8. RAIN, 快去啦, 還有soba和sausage呢, 日本腸仔不會令人失望呢!

    回覆刪除
  9. 貝也, 我也不知呀, 通常是一個星期呢, 我想這星期六仍有吧.

    回覆刪除
  10. JULI, 妳也有大出血嗎?

    回覆刪除
  11. 見到d jelly就好想食呢~ 個樣咁靚~ 一定好好味~ 可惜...呢排好忙好忙, 抽唔到時間去citysuper呢~

    回覆刪除
  12. 有一次吃過日本的蜜瓜....那份甜味現在還記得呀.

    回覆刪除
  13. 太趕時間無詳細睇,只買了手工果醬。

    回覆刪除
  14. KaKa, 哎呀~~~好可憐呢, 不過我相信完了這展覽, 仍是有得賣呢, 別失望.

    回覆刪除
  15. Purple_purple 想起也想食呢, 最喜歡富良野出產的呢......可惜要到日本了......要很久之後才有機會.

    回覆刪除
  16. Angel, 我也買了士多啤利jam呢, 可是自己煮的好像更好吃一點呢! 妳買了什麼jam?

    回覆刪除
  17. JELLY晶瑩剔透,仲有唔同的果肉,很消暑~

    回覆刪除
  18. 為食mui, 這是我和太太最喜歡的夏日甜品之一. 如果買到蒟弱粉的話, 相信自己做也不太難呢!

    回覆刪除