2007年7月22日 星期日

再來-蜜糖香橙麵包

再來一個, 今次是蜜糖香橙麵包......為什麼不是檸蜜?.......


因為今天用的不是昭和粉, 而是日清粉, 好難搓呀, 可能它特別高筋吧.......


第一個麵團, 成份和上一個一模一樣, 可是越搓越黏, 加了很多手粉, 結果整個麵團搓到發酵了, 仍未成形.......


結果丟掉了......好傷心呀!



重新再來! 自己調整水份, 搓得不舒服......幸好效果很不錯......下次都是不用日清麵粉了.


灑上了浸透水的葵花子, 很香呀, 只是一邊切一邊掉下來.......





12 則留言:

  1. 好野又來了﹗好美味的包包﹗

    回覆刪除
  2. Fatgarfield 肥加菲2007年7月23日 凌晨12:22

    So many bread, can your wife and you finish it all? I'll take a piece from you!

    回覆刪除
  3. 真係整得幾好,仲有一絲絲.

    回覆刪除
  4. 不要賴麵粉,你上次都是用日清粉做窩,moon家未日日有飽吃>!<

    回覆刪除
  5. Angel, 都幾好味呀, 令我最近勤做山形包呢! 妳的蛋撻也很不錯.

    回覆刪除
  6. Fatgarfield, 這是我一個星期的早餐, 有時也是下午茶呢! 是可以吃得完的呢! ^_^ 不過會先留給妳!  

    回覆刪除
  7. JULI, 都ok的呢, 只是要由時間去考驗它, 會不會老化呢!

    回覆刪除
  8. 小三, 上次我們用的是昭和粉呢, 搓得很舒服. 我的是西田和citysuper買的日清粉, 用了很久了, 的確是不好搓, 麵包質感也不太好呢! 至於其他bread flour, 更不用說了...... 唔, 下次都係去二記入多點貨先.

    回覆刪除
  9. Moon哥:日清粉可能太口渴, 所以要索好多水呢 !

    回覆刪除
  10. Donald哥, 是呀, 可是他一飲多了水, 又變得一patpat, 好難服侍呀. 我用了很久了, 可是近來終於對它失望了呢~~

    回覆刪除
  11. moon, 用過昭和粉, 你就不能番轉頭去用其他粉喇, 帶車仔入貨啦, 好在二記依家有得賣咋.

    回覆刪除
  12. 阿堅, 妳真的洞燭先機呀, 也是因妳我才認識昭和粉呢! thank ar 我又貪方便和死心眼呢, 試了很久才決定放棄了......    

    回覆刪除