2007年7月27日 星期五

又是家常湯菜

成功了, 心得是---沒有心得:  每個爐的火力也不同, 每次雞蛋也不一樣

摸著石頭過河, 先用心火整了5分鐘, 見表面已凝固得很美, 但蛋心仍是液體般溏溏的, 改用中火再蒸5分鐘, 才成功.

我的做法是, 2蛋+180cc清雞湯, 先細火5分鐘, 再中火5分鐘......唉, 想不到蒸蛋真的不易.

或許, 用Angel的方法做一次實驗......

下期我會進階 : 向肉碎蒸蛋進發!

這個夏日湯水就容易很多了, 白菜鯪魚肉豆腐湯, 又清又鮮, 加豆卜和蔥好味呀!!! 呀, 下次何加芫茜



8 則留言:

  1. 家常菜很考人的。你很用心去煮呀﹗蒸蛋方面可以試下蝦蒸蛋,又甜又滑。

    回覆刪除
  2. 家常菜 = 最健康既菜 我奶奶教過我,蒸水蛋最好用不锈鋼碟..再用細火﹑碟底離水距離盡量開d,蒸約5分鐘(表面震震下就可熄火焗3鐘)。我每次用這方法都成功,非常滑溜架! 不防參考下  

    回覆刪除
  3. 好想吃蒸蛋, 很有家的感覺呢!  小時候, 媽媽總會在吃之前加上半小匙的豬油+醬油, 真的很香很香! 見到你整得甘起勁, 搵日整下先!

    回覆刪除
  4. 我鍾意用芫茜+皮蛋+豆腐+魚肉滾湯,這款湯好好飲。好方便,仲有阿媽話好下火架......

    回覆刪除
  5. 成功啦! 好野, 水蛋蒸得好靚呀.

    回覆刪除
  6. Angel : 謝謝呀, 我只是玩玩的初哥而已......蝦蒸蛋, 對呀, 真是想起也鮮甜, 等我試吓先! 貝也 : 唔, 等我又做下實驗先, thanks 藍藍 : 越簡單的菜, 越是美味呀, 小時候媽媽也常做蒸蛋, 但她近年的菜越做越複雜了呢! Shirley: 芫茜魚片湯, 好味呀, 請問用什麼魚做魚片好呀? Purple_purple : 經幾次實驗, 我也只是初初成功, 還未十拿九穩呢......哈哈, 有點像我初初做蛋糕

    回覆刪除
  7. 以前看都市閒情, 話蒸水蛋時, 可在水蛋碟上加多隻反轉的碟蓋住, 再落wok蒸, 甘樣d蛋點蒸都會靚, 我都試過....都唔錯架...

    回覆刪除
  8. 謝謝呀Fiona, 集各家大成, 下次又試過!

    回覆刪除