2007年7月11日 星期三

老友自助餐

很久沒有這麼開心了........

下面的菜色真特別......

一個舒適, 簡單好味的自助餐......

談談天, 吃吃東西.......

好開心.

祝福妳呀老友記.

(最上圖的是老友做的麵粉公仔, 白菜是即叫即製, 我也有份的呀! 差點想放出去食物盤中, 看看有誰會拿來吃)

 


19 則留言:

  1. 好飽……好飽……飽到上心口……

    回覆刪除
  2. 白菜仔即叫即做... 幾好喎!!貴喎貴呀!!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年7月11日 晚上8:56

    The 白菜 is fake?

    回覆刪除
  4. 棵白菜做得好似呀, 即叫即做要等幾耐先

    回覆刪除
  5. 棵白菜仔很新鮮,真是沒騙人,貴不貴,本來很貴,一經....唉!不消提了...

    回覆刪除
  6. 唔該!請將棵白菜仔email to me ,請800x600像素左右呀!

    回覆刪除
  7. 小六, 我都ok, 留肚吃甜品為上

    回覆刪除
  8. YY cake, 是完全免費的, 食到咁上下, 老友拿出幾團軟麵團, 示範麵粉公仔, 我也幫手做了兩片葉(最難看的, 都收在底), 我想, 侍應們一定竊竊私語......."有真菜不吃, 做假菜........"

    回覆刪除
  9. 係呀fatgarfield, 我都係第一次玩, 幾有趣, 手工就麻麻.......

    回覆刪除
  10. 堯堯傻媽, 15分鐘就成了, 其實做我們生意真好, 顧住玩, 食少很多

    回覆刪除
  11. 小三, 我是免費, 因妳已交了學費呢! , 照片送上

    回覆刪除
  12. 真開心呀...有得食又有得玩...

    回覆刪除
  13. Fatgarfield 肥加菲2007年7月12日 晚上8:56

    So much seafood, my mom would love it. Where is this? I'll bring my mom when we're there and say 'hi' to your friend.

    回覆刪除
  14. Shirley , 係呀, 真是好開心的一晚呢!

    回覆刪除
  15. Fatgarfield, The restaurant is at Cultural Centre, Tsim Sha Tsui. Try if you will be here.

    回覆刪除
  16. 棵白菜真係好似啊~

    回覆刪除
  17. 多謝你,攝影師,我已將它『碌』熟及上蝶了

    回覆刪除
  18. 係呀阿莉, 好好玩, 有明師指導呢!

    回覆刪除
  19. 哎呀, 小三, 妳真的把它吃了........!!! 不好呀, 那棵菜是假的呀, 妳冇事嘛!.............

    回覆刪除