2009年9月13日 星期日

再見了, 辛苦晒

愛聽音樂 ; 但不愛聽音響(冇錢嘛!!!) , 一向都係套裝就ok了


這套音響是我結婚是買的, 10幾年了, 早在幾年前, 開始逐樣逐樣的壞, 先是CD盤, 跟住是cassette(哈, 那年代仍有這玩意), 早幾天, 連tuner都瀕死了


是時候要講再見了.



很有趣的是, 這些電器越出越便宜, 我讀書時, 結婚時, 和今天買的, 銀碼差不多(等於平了10倍8倍)


綽頭倒越來越大, 什麼真空管前級放大器, 歐洲實木喇叭 ..........可惜音色比10年前的還差, 這種電器現在冇人再投入研究吧! 現在都冇人在意什麼音色了.


都有考慮過散買HiFi, 但要好少少, 就要付出10倍價錢 - CD盤, tuner, 綜合放大器(都唔敢話前級, 後級, power supply), 喇叭, 加埋最慳都要幾萬, 冇錢呀!



借這裡向舊套裝說聲, 再見了, 辛苦晒.


-------------------------------------------------------------------------------


用新舊放大器和喇叭交叉試過了, 用天碟的分頻訊號測試,


係新機的放大器唔惦, 舊機放大器在40Hz~16KHz範圍都有明顯的輸出, 但係新的放大器只是56Hz~12.5KHz, 唔怪得d細節和爆發力硬係差一皮啦!


新的喇叭的頻率反應比舊的好少少.


說明書說放大器的頻率範圍係20~20 KHz........哈哈, 比多$10萬啦, 或者得嘅.


4 則留言:

  1. 隨著電腦科技發達, 播放音樂的方式五花八門, 價錢和種類都很多,
    機身越來越細;  追求音質的人越來越少, 因為始終是奢侈品嘛 !
    [版主回覆09/14/2009 07:49:00]係呀, 部音響真係細左好多, 不過質素就冇突破, 十幾年來, 人都係向細, 和數碼化方面發展, 反而質素就冇乜大改善, 其他生活方面都有d相似.

    回覆刪除
  2. 勞苦功高, 很不捨得吧? 我不是音樂人, 對這方面很膚淺. 但聽到好的音樂還是愛聽的.
    [版主回覆09/14/2009 11:51:00]係呀, 陪左10幾年, d聲音和樣子都慣晒了.

    回覆刪除
  3. 舊的真係好過新.....無奈過唔到......
    [版主回覆09/15/2009 17:17:00]係, 依家d人最緊要追新款, 質素冇研究, 最好快d壞, 唔壞都換款.......

    回覆刪除
  4. 你家中又開始"壞病發作",祝你好運!
    [版主回覆09/15/2009 17:19:00]唉, 呢d都係整定, 冇所謂了, 不過要托餐懵和執餐懵......

    回覆刪除