2010年10月31日 星期日

紐西蘭之旅(4) - 彩虹之國

仍是在紐西蘭北島......由Rotorua到Waitomo的途中, 連綿的丘陵, 草原, 牧場, 農舍, 楊樹, 藍天, 白雲, 一層一層美得很立體很彩色........是北島最美麗的風光........一直很懷念.



一頓豐富的燒烤午餐, 很靚的牛扒........愛吃肉的人有福了........可惜我不是.




餐廳主人自豪的home made carrot cake and choco cookie.........樸拙的糕點, 卻十分好吃.



一場驟雨過後, 天上又出現了180度的彩虹,  虹的上方還出現了霓(可惜拍出來不明顯)........霓的英文是secondary rainbow.......香港人一生也可能未見過......在紐西蘭360度的天空下, 三日之間已看了5次彩虹了.......



我們看見羊仔和彩虹, 仍會很雀躍.


本地人不會再有反應了, 正如我們在旺角看見人人人, 有什麼出奇?


......在十天內見的羊, 大約有十萬隻吧.......一生中見到最多羊的十日.



牧羊犬是紐西蘭人的最好朋友




8 則留言:

  1. 好想去呀…我未去過呢個地方…好有自由自大feel 呢…
    [版主回覆11/04/2010 19:38:00]係呀, 好relax, 喜歡靜和大自然的最o岩了

    回覆刪除
  2. 可能是一生人必定要去的地方。
    [版主回覆11/04/2010 19:40:00]一定要去呀, 紐西蘭是地球上最後一個世外桃源.......風光是世上獨有的呢........加上安全和先進的國家.......

    回覆刪除
  3. 我那次都有看剪羊毛表演,很是有趣.
    [版主回覆11/04/2010 19:41:00]羊咩咩真係好乖好乖, 任剪唔郁的

    回覆刪除
  4. 在甘的环境生活,可能人都会长命d...给大自然环绕,没有压力,好relax 的生活...正!!
    [版主回覆11/04/2010 19:43:00]這個國家的精彩在原野和河山, 城市生活呢, 都一樣係有經濟和治安的壓力.......不過比起好多國家, 已經relax一些了.

    回覆刪除
  5. 我都係見過2次彩虹呀!
    [版主回覆11/04/2010 19:44:00]我在香港呢, 咁大個人, 親眼睇見彩虹的次數, 一隻手都數得晒.
     

    回覆刪除
  6. 我第一次見到兩條彩虹時都係好興奮架!
    [版主回覆11/04/2010 19:45:00]今次我都係第一次見到雙彩虹.....但導遊姐姐說, 她住在紐西蘭時, 三重彩虹都見過......

    回覆刪除
  7. 嘿嘿!
    我小時候看見過360度大圓環彩虹,而太陽就在中央
    [版主回覆11/06/2010 18:25:00]咁勁~~!!

    回覆刪除
  8. 嘩!睇完 蠢蠢欲動呢!!!!!!!!!
    [版主回覆11/06/2010 18:26:00]一於找去玩啦, 3-4月是他們的秋天, 靚呀!

    回覆刪除