2010年1月30日 星期六

新成員

愛上近攝, 加上包包蛋糕也多是近攝........看花蕊, 可不可以成為糕餅的做形??



這只是一朵花槽邊很平凡, 毫不起眼的小菊花, 已是上天的傑作.



計劃多買一支近攝鏡頭, 看中了c記的100mm f2.8 L macro, 這支是很出色的鏡頭, 除了是少數超低色散近攝鏡外, 有最新發展的4級"混合式"防震科技....


一天放工到旺角蹓躂, 只是想問問價, 遲兩個月才買, 突然問自己, 為什麼要遲兩個月, 等待是為了什麼? 我答不出, 於是........買!!!!



於是擁有人生第一支紅圈仔.


想好了就買, 買了就停! 朋友問我, 幾時買埋大白小白, 我沒用的, 不買了.


S90拍的, 質素無可匹敵, 仍是我的至愛.



1 x 的近攝放大率, 更難掌握, 我要好好玩一玩了.



看花瓣邊的毛毛, 比17-55mm f2.8銳利一點. 也沒有紫邊的問題.



11 則留言:

  1. 這支鏡終於有貨 ...因為我十二月在香港的時候.我想買也買不到.行遍全港也找不到.......
    [版主回覆01/30/2010 19:30:00]係呀, 我的第一支鏡都係斷了貨, 很意外才買到相信是全港最後一支......我曾問過canon職員, 答 : 係呀, 斷了貨, 幾時有貨? 我都答唔到你........哼! 不知點攪的!
     
    所以一聽到有貨, 就買!

    回覆刪除
  2. moon,影得好靚呀!我都好想玩下近攝.......遲D再看看..........我買了S90,影了套相,你過來給我一些意見好嗎?
    [版主回覆01/31/2010 00:46:00]妳也買了S90, 好呀, 呢部係我至愛. 等我來睇吓先.

    回覆刪除
  3. 恭喜你又添丁呀
    [版主回覆01/31/2010 00:46:00]兩個就夠晒數, 兩個就夠晒數......haha!

    回覆刪除
  4. 老爺就係想買尼支鏡,縂是嫌它價錢貴。最弊他沒有你那份....對攝影的熱誠.......尼~ 又話買個S90放入口袋都好波、好方便渦~ 拜你所賜呀!
    [版主回覆01/31/2010 18:20:00]如果不是常用, 或者有興趣, 就不值得買了, 揹住周圍走, 好重.
     
    s90好呀, 方便質素又好!

    回覆刪除
  5. 恭喜!恭喜! 添丁發財呀.
    [版主回覆02/01/2010 07:30:00]係財散人安樂呀!

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆02/01/2010 07:33:00]咩喎, 做乜笑得咁......
     
    呢支鏡真係好讚, 不如妳都.......:p

    回覆刪除
  7. 師父所寫的心情..... 一句可形容 >>>>中毒了!
    總之快些放啲毒相出來,但就會毒死我們呢!
     
    [版主回覆02/01/2010 20:09:00]中晒了, 敗家敗家, 希望財散人安樂啦!

    回覆刪除

  8. 好靚好靚,我都想擁有部單眼仔,可惜太重啦!

    [版主回覆02/02/2010 07:43:00]真係好重, 如果不是很有興趣攝影, 就用dc仔好的.

    回覆刪除
  9. 真係影得好靚喎
    [版主回覆02/02/2010 07:43:00]我都好滿意這支鏡頭呀!

    回覆刪除
  10. Moon,您好 之前有說過買了Hx1,昨天終於開封了,發覺性能真的非常monkey proof,就算沒有加鏡頭,沒有用腳架,blow 大了也有以下的效果。
    [版主回覆02/02/2010 20:44:00]這月亮拍得好靚呀!!! 請問妳是用那一枝鏡頭?

    回覆刪除
  11. 其實呢...我是沒有加任何長鏡頭的!我只是用了夜景防震拍攝的mode,然後拉盡20倍zoom。然後crop了月亮的部分放大。看來cmos頗有威力,noise比較少。因為我是攝影白癡,家裏也沒有三腳架,只是手提,即使放大了這麼多,仍算銳利結實。 攝影真好玩,你說的真對!
    [版主回覆02/04/2010 08:41:00]icic, 係sony的Hx1 superzoom cam, zoom盡有560mm, 好長好長焦呀! 1/2.4吋cmos有咁好的noise control, 真係唔錯.
     
    如果單反要咁長焦, 就要買一支大砲, 或者反射式了.

    回覆刪除