2008年9月15日 星期一

月圓包包 - 乾果田園包

中秋日, 耐不住手癢, 雖然OT好累, 做包包去!!! 做甚麼好呢?


做一個圓圓如月的包包吧, 在如海的青天中, 好像一個有玉兔伴住的月球



其實是今次在日本買的一本麵包書, 在仙台的一間漂亮的大書店, 看到一本很漂亮的書, 哎, 又是高橋雅子!! 有緣 " 少しのイーストで ゆくり発酵パン"(少酵母慢發酵麵包)


留意scoring knife.......在日本100yen買的一把切肉小刀 十分鋒利呀!! 到今才明白什麼是斷髮裂帛, 得心應手(我的手指.......)



カンパーニュ フリュイ(是Campagne Fruit嗎?)

中種 : 準高筋粉125g 速酵母1/4tsp+水1tsp 水65g 蜜糖5g 稍搓5分鐘 30度發酵約1小時

主麵團 : 準高粉90g rye粉25g 全麥粉10g 速酵母1/4tsp+水1tsp 鹽5g 水85g 無花果乾35g 焗脆合桃35g 中種全部

稍搓3分鐘, 30度初發酵約1小時(我發了近2小時), 滾圓靜置15分鐘, 排氣做型, 在發酵籃上舖布, 灑rye粉(我灑高粉, 靚點), 放入麵團, 蓋濕布30度發40分, 揭布再發10分, 反轉倒在焗盤紙上, 劃痕, 210度焗30分鐘


加了朋友仔送的手作士多啤利醬, 酸酸甜甜加上粗樸風味的包包, 包癡才懂得這風味呢!^_^



16 則留言:

  1. 我同你一樣,手痕痕..今日一口氣做左兩款包包
    [版主回覆09/15/2008 19:53:00]幾時有得睇/食呀

    回覆刪除
  2. 好似好好味喎﹗
    [版主回覆09/15/2008 19:54:00]好田園的, 即係好齋啦.......I like it!

    回覆刪除
  3. 有得做包咁好啊!! 我今日要開工... 我好耐冇做過包, 餅了, 唉.
    [版主回覆09/15/2008 19:54:00]吓!!! 唉, 人間何世, 食人的社會..........

    回覆刪除
  4. 漏左講添!! 中秋節快樂啊!!!
    [版主回覆09/15/2008 19:55:00]希望妳快ot完畢, 追月快樂!

    回覆刪除
  5. 我今日都整左個鄉村包呀! 不過望落去,你個o個正好多呀!又有無花果乾,haha
    [版主回覆09/16/2008 08:03:00]唔係丫, 妳個都唔錯呀, 我呢個仍未算很好呢! 再玩吧!

    回覆刪除
  6. 我都想試做田園包,什麼是 準 高筋粉?
    你的手指還在嗎!
    [版主回覆09/16/2008 08:06:00]準高粉的蛋白是10%多少少, 高粉是11%以上. 香港冇區分的, 不易買到呢, 我都係用高粉. 日本的麵粉專門店是有很多選擇的.
    我的手指.........已好番了

    回覆刪除
  7. 追月快樂!
    [版主回覆09/16/2008 08:06:00]追月快樂呀!

    回覆刪除
  8. 正! 餓佐好耐啦...食包先....
    [版主回覆09/16/2008 20:43:00]餓左好耐了........不是個肚, 是隻手好痕!

    回覆刪除
  9. 準高筋粉!香港好似唔多覺得有呢隻粉喎!用高筋或 all purpose OK嗎 ?抑或是溝粉好呢?Moon兄!可以告訴我知嗎?等下次放假,我又跟住整。唔該!

    回覆刪除
  10. 加埋果醬黎食真係一個好配搭
    [版主回覆09/16/2008 20:42:00]係呀, 酸酸甜甜很不錯呀!

    回覆刪除
  11. 干果田园 手子肉 包~
    你满意吗?净睇肉质似系好好味涡~
    [版主回覆09/16/2008 20:45:00]手指之前已試了刀, 冇事了, 只是輕輕一抹.......已劃了痕.
     
    個包包好香的, 不過是一貫的田園包特點, 粗粗的.

    回覆刪除

  12. 遲來的祝福,中秋節過後日日都快樂!!
    昨天諗着入來比個遲來的祝福,點知yahoo short short地,而家先送上呀!!唔好介意....
    [版主回覆09/17/2008 23:17:00]不遲呀, 好開心呀, 胖嫦娥

    回覆刪除
  13. moon, 好久没有见你做包包了, 开始发功啦!  哈哈!不要得意忘形到手都切左, 小心小心。
    [版主回覆09/17/2008 23:18:00]係呀, 好手痕呀!! 不過不知何時再可整了.
     
    手指好番了 :)
     

    回覆刪除
  14. 個包包好靚呀~ 真係好有心機呢~~ 我唔識整包包架~ 好似好難整咁~~~
    [版主回覆09/17/2008 23:12:00]hehe, 好普通咋, 難度也不高, 還可再好d

    回覆刪除
  15. Amoon, 想問下你知吾知或有冇留意到邊到有胚芽買呀?
    我想買黎做包包呢~~
    [版主回覆09/17/2008 23:09:00]我見過在二德惠有得賣呢!

    回覆刪除
  16. 我最鐘意食硬皮包包
    [版主回覆09/19/2008 17:44:00]很質樸, 連肉都很快硬, 放不過一日.......不過喜歡包包冇問題啦!

    回覆刪除