2008年3月21日 星期五

有機Jam and Bread

今天真好, 又可以做包了, 樂此不疲的麥包, 仍是上兩次的材料, 只是不用奶只用水和蜜糖, 還加了雜果仁, 麥味更突出.



用有機草莓做了果醬 : 400g草莓 +100g砂糖, 慢火煮至收水. 糖份和煮的時間可隨意自己決定, 我喜歡酸酸和不太杰的.


上次以為會有很大團人去士多啤利園, 所以沒約blog友........



今次發酵的時間長一點, 鬆鬆軟軟的包肉比上次更好吃點呢! 配一片cheddar cheese, 一些士多啤利果醬, yummy!



食後感 :


很鬆, 很彈, 但是較乾和"鞋"


但是麵團是很濕呢!........是我希望麵包收水和輕身, 所以用較低溫和長時間去焗, 180度, 焗了幾乎30分, 直至包面變啡色........輕身是夠了, 可是較乾粗.


麵團濕, 原來和麵包潤沒有太大關係呀, 烘焙的溫度和時間才是很關鍵呢!!! 對嗎?


7 則留言:

  1. 本來我也想做士多啤梨jam,但可惜已落晒我個肚了﹗
    [版主回覆03/22/2008 17:20:00]我吃了一半, 剩下較細粒的做了果醬, 都好味呀!

    回覆刪除
  2. 真得做起jam來! 看起來好好味.....但係我個d已經食晒了. 不能做jam. 今次的包包好像很軟熟, 表面也沒有燒得太黑, i like it.
    [版主回覆03/22/2008 17:23:00]今次也是一次實驗, 試試低溫(175-180度)長時間(30分鐘)烤焗, 麵包是輕身了很多, 但是較乾粗.
    下次又試, 低溫正常時間, 希望是軟身一點.

    回覆刪除
  3. 喜愛吃麵包的,永遠都是很不其然地選擇麵包來吃,真是百吃不厭呢!
    [版主回覆03/22/2008 17:24:00]我是包迷呀, 百吃不厭, 但為了試味, 今次吃得有點撐著了

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆03/22/2008 17:25:00]大家咁話啦, 玩開心d呀!

    回覆刪除
  5. 我也想自制果醬,但不想用砂糖呢…不太健康吧!
    [版主回覆03/22/2008 17:28:00]有些果醬, 是不加糖, 但用很甜的水果, 可是果糖和蔗糖對身體影響是一樣的.....
     
    400g水果+100g糖, 每次只是塗一點, 所吃也不算多, 今次發覺甜度和黏度都很夠, 下次可試減至80g糖.

    回覆刪除
  6. 放假最好, 可以做自己想食的食物, 一連幾天假期, 好好利用啊
    [版主回覆03/22/2008 17:29:00]係呀, 不過要在家ot, 不過我心思思再玩.

    回覆刪除
  7. 你都自製果醬﹖正渦﹗
    [版主回覆04/05/2008 00:27:00]係呀, 好方便, 又好食, 係喎, 仲有d 喺雪櫃............

    回覆刪除