2008年3月4日 星期二

新守護神

BIG BROTHER IS WATCHING!



用開的Norton軟件到期了, 覺得它很臃腫複雜


之後用了一個免費的軟件Avira, 近日發現它的update website, 竟無緣無故變了一連串內地的商業網站......!!!咁都得? 放棄了.


 現在由NOD32執行任務.   守護我的電腦, 拜託了! 


                                                             


 


8 則留言:

  1. NOD32 & Avast 防毒幾好用呀!@ 我兩個都用緊~~~~
    [版主回覆03/04/2008 21:17:00]Avast, 我剛聽到呀, 哎呀, 孤陋寡聞呢! 又一free ware.

    回覆刪除
  2. 我用AVG.
    [版主回覆03/04/2008 21:20:00]AVG......連聽也未聽過呢! 唔Norton, McAfee, Trend.......可以不用了.

    回覆刪除
  3. 無錯,我都係用Avast,幾好用。
    [版主回覆03/04/2008 21:26:00]兩年後我可試用吓喎....... 我買了2年NOD32 lincense.....
     
    Avira真是不行呢! 連自己的update site也給人hack了.
     
    我寫了一封電郵給它, 它用程式回了我, 大意說 : 我服務全球幾百萬多客戶, 沒可能回你的email, 有問題請致電.......給了我幾個歐洲電話號碼.....
     
    Avira, 再見,
     
    不過, 這幾個月我的電腦完全沒有受感染, Thanks.

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2008年3月6日 凌晨1:19

    I'm a Norton user.... but I don't think they're too good.
    [版主回覆03/06/2008 15:14:00]係, 我都覺得Norton的程式太龐大和複雜,
     
    不過我裝了nod32之後, 間中打字會慢半拍反應, 不知是不是它常update virus definition有關?

    回覆刪除
  5. 我用的internet server 本身就有一個好好的virus detector, 防得好好嫁.當然我地自己亦多用一個, 雙倍保儉.
    [版主回覆03/06/2008 15:15:00]咁好? 咁就安全好多, 網絡上好易染毒的, 像流感一樣.

    回覆刪除
  6. 用得好,幾多$呀!我都要買套先!
    [版主回覆03/06/2008 15:28:00]我私人回應妳丫.

    回覆刪除
  7. 我都係用緊佢o嫁!
    [版主回覆03/06/2008 15:52:00]yeah !!
     
    我第一次用咋聽說它的掃毒率很高, 令人很安心似的.

    回覆刪除
  8. 我這電腦白痴.....無乜呢d常識呀! 比亞4哥全權負責.hehe!
    [版主回覆03/07/2008 07:43:00]這是無上的福氣呀!!!

    回覆刪除