2008年3月3日 星期一

alioli

某天, 經過西貢, 買了兩個包, 左邊叫french roll, ; 右邊叫raisin bread



一個意大利醬汁的名字 ; 賣的有法國包, 美式包......當然不是hotdog/burger.....


 就是這間聞名已久的bread cafe


French roll好像kaiser roll , 包肉乾輕得像一團乾綿花, crust有一陣很濃的麵包香, 自問真的做不出.....


Raisin bread 好像pain de campaign, 有麥粉和裸麥香, 包肉粗鬆, 有hand made feel.



包迷就是這麼的了.


7 則留言:

  1. 哈哈!我係第一個到訪,好野!我好想試下右邊個麵包的味道, D顏色好吸引。
    [版主回覆03/04/2008 13:52:00]歡迎呀! 那是加了提子的田園包, 幾香的, 粗粗的質感很田園.

    回覆刪除
  2. 你好似想食勻全香港的包包咁喎.
    [版主回覆03/04/2008 13:53:00]hehe, 有機會就試吓啦, 都係撞o岩, 冇特別去試的呢!

    回覆刪除
  3. 飽迷, 飽迷, 西貢還有很多好味的麵包店等著你呀!!
    [版主回覆03/04/2008 13:54:00]係? 西貢還有那些好的麵包店? 介紹吓啦?thx

    回覆刪除
  4. ali oli 我以前直情租住佢樓上單位呢 日日聞到麵包香!! 老闆是澳洲人...現在已交給佢囡囡打理
    [版主回覆03/04/2008 21:09:00]太好了........那麼, 你是越來越愛包包, 還是聞到包包都飽?
     
    澳洲人........唔, 他做的包好個澳洲的澳洲人呢!

    回覆刪除
  5. 星期日我都去了西貢, 唔知有冇撞到你呢!  這間店舖近那裡o嫁(近邊度)?
    [版主回覆03/04/2008 21:13:00]不知呢? 隨緣啦 .
     
    這間店子, 是在西貢市中心, 一個休憩廣場旁, 那裏還有幾間有sidewalk seats的西式餐廳呢!

    回覆刪除
  6. 小草....
    ali oli...好近西貢政府街市的 a moon....我以前直情住佢樓上單位..果時仲未鍾意包包呢 . 因為果時佢都仲未裝修...所在漁民新村..有成差不多30~40年了 佢一大量用電....我單位分分鐘又停電.. 家下唔同晒了
    [版主回覆03/05/2008 22:12:00]原來這間店子已經這麼久了, 值得一讚! 希望他堅持做好包包呢!

    回覆刪除
  7. 我上星期先到西貢,沒留意到呢,下次一定會試!
    [版主回覆03/07/2008 07:53:00]可以試吓丫, 平民口味的外國麵包店, 不像名店咁精緻, 是外國人日常吃的包的感覺. 

    回覆刪除