2008年3月14日 星期五

玻璃櫥裏的香江情懷(2)

這間餅店, 似曾相識........在......?  是否在皇后大道東, 艾美?


吓, 店子裏好像有客人.....!!



玻璃瓶中的馬卡龍.....



 一花一物, 一籃一瓶, 細緻得令人感動......我想走進去.


姬姬, 我想問, 日街是在....



汽酒, 墨汁意粉, 沙拉, 羊架......



哈哈!



 TOTOTON, 我看見你呀!


在小巴內第三排位.........



 


3 則留言:

  1. 店子有大人幫襯呀 ~~~
    多謝你光臨 .... 等我叫chef titan 做多d靚餅比你揀
    [版主回覆03/16/2008 00:17:00]很高興妳來了呢! 係呀, 我都覺得.......咦?
    多謝呀, 我去妳處吃了三件啦

    回覆刪除
  2. 咁邪!我响小巴第三排位,[唔記得添,等我返查記錄先]
    [版主回覆03/16/2008 00:22:00]謝謝你來呀!
     
    下次再看就不見你了........下了車呀!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2008年3月15日 下午2:33

    The client in the store!  Did you take that picture on purpose?
    [版主回覆03/16/2008 00:24:00]我拍的時候都不覺呀, 其實是design gallery裏的客人, 絕對不是.........

    回覆刪除