2007年12月9日 星期日

Panettone

前年聖誕, 我第一次吃意大利果子麵包Panettone(Paluani出品), 好香甜好香果味呀!!! 那時還未懂做麵包, 立志將來聖誕, 一定要做這麵包, 真懷念那時, 初生之犢......


去年聖誕, 我真的做了panettone, 真的不太易, 不容易做得好吃, 只好買了一個Loison的出品, 很大個呀, 好好吃, 分給親友吃 , 不過大家也沒有什麼共鳴......



今年, 我遊說弟弟, 不如夾份買一過Bonci的il Panbriancone Drunken Cake丫, 我恨食了好耐, 但太大個.........弟弟說 : eh...........


結果我發現今年有迷你版呀!!! 再買了一個Paluani的Pandora(沒有乾果的panettone).



急不及待切開, Pandora是很香牛油味和果汁味的包包, 乾乾鬆鬆, 自問我也做到; Drunken Cake可不同了, 膨脹鬆化充滿油份和果香的包肉, 內有我愛的酒漬提子, 然後整個包包蘸滿了甜酒, 吃了真會醉倒........


10 則留言:

  1. Hi, Nice to meet you.  你搓飽好勁喎!佩服佩服!今天去Costco也見了許多但似乎不是這個牌子。
    [版主回覆12/09/2007 18:30:00]nice to meet you too! 我有很多蝦碌呀, 不過也好有興趣.
     
    我想coastco可能會賣家庭式的品牌, Bonci, Loison, Puluani.......等 可能在一些fine food market或意大利食品店才見呢! 好和不好的panettoni, 差別很大呢!!!
     
    今年, 香港的美心竟也有售, 但不像樣呀!

    回覆刪除
  2. 我都想整Panettone, 早排終於整左想整好耐既stollen, 想整埋呢款 ^^ 仲有樹頭蛋糕同朱古力屋都想整~
    [版主回覆12/09/2007 18:26:00]好的好的呢! 我去妳處看.......但找不到stollen呢!
     
    等妳分享呀!

    回覆刪除
  3. 嘩﹗咁快食聖誕包呀﹗
    [版主回覆12/09/2007 18:27:00]係呀, Angel, 下星期, 連吃飯都未必有時間呢!

    回覆刪除
  4. a moon, 我也想試試 Bonci的il Panbraincone Drunken Cake (mini版),邊度有售?
    [版主回覆12/10/2007 07:25:00]就是在沙田的citysuper呢! 酒味幾重呀, 不過很好吃.
     
    在店外的聖誕食品攤位, 店內的好像都是賣大個的.

    回覆刪除
  5. 咁早就食聖誕包... 等我又去citysuper睇下先...嘿嘿~~ 可惜我聖誕都要開工呢>.<"
    [版主回覆12/11/2007 23:01:00]KaKa, 早點吃進肚子裏, 才是自己的呢!
     
    去試看看啦, Bonci和Loison都好吃, 其他的妳試完報告啦!
     
    聖誕還不能休息, 真是天下慘事呀!!!

    回覆刪除
  6. 你薑餅人就做了, 何時做Panettone 呢, 等我開開眼界之餘, 又可以順道偷師
    [版主回覆12/11/2007 23:05:00]我不敢做Panettone住呢! 因為不易做得好的.
     
    我看過, Bonci的做法是低溫十幾小時發酵, 用幾重中種......
     
    我去年做過, 很快老化呢.......還是等大家再研究研究.....

    回覆刪除
  7. thanks ^^ 等我去搵搵
    [版主回覆12/11/2007 23:05:00]吃了記得分享呀!

    回覆刪除
  8. 我成日在大型超市都見到,但無擔嘗試呀!!!
    原來咁好味架.....
    [版主回覆12/11/2007 23:06:00]YY, 不同的品牌差好遠呢!, 不好的, 又乾又散, 好的, 又香又軟呢!
    Loison和Bonci都是好吃的.

    回覆刪除
  9. 你也買了, bonci真是我吃過最好吃的, 今年想做, 看到低的要賣$280, 很貴呢.
    [版主回覆12/13/2007 12:12:00]係呀, 好好吃呀, 吃了有點酒意, 是很貴, 一年一次算啦!
    快試做呀, 我也想學會怎做一個又耐放, 又濕潤的panettone

    回覆刪除
  10. 今早返工發現有禮物在我的椅子上,打開看原來是Loison的Panettone,真的好大個呀~ 將於下午切開與同事分享~
    [版主回覆12/13/2007 12:14:00]嘩, 太好了. 好聖誕的呀!
     
    希望有一天, 互贈聖誕包點. 要自製的haha

    回覆刪除