2007年12月31日 星期一

彩色東京4 - 吃包包喇! 由新宿至箱根

前往箱根前, 在新宿住了兩晚, 到處吃吃吃, 我這包包迷當然不會放過包包.......太太看著我浪費肚子吃包包, 直搖頭.......哈哈



每次行百貨公司, 都是第一時間衝到地下食品街, 所有名家食品店都集中在那裡, 高島屋當然令我如moon姥姥入了大觀園啦, 東京的名糕點, 我還是第一次見識呀! 


 
 


Fauchon的裸麥提子包!!! 找不到差點喊了出來, 和大阪 高島屋的Paul 不像, 但相似的是重甸甸如紙鎮, 和裏面超多的提子, 真是多得很神奇呀!!

 


還有好香的裸麥味, 你們知嘛.........我把這麵包帶足全旅程, 帶到回香港, 仍未老化, 香港是沒得吃的.



還有集全城名餅師的高島屋Patissieria, 見到這很特別的金箔蜜餞蜜柑榛子慕司蛋糕, 是Rue de Pussy的作品.......還有 Syumpoo旬風的"牙簽筒"芝士蛋糕, 口感......哈哈, 比Snaffle's還要濕軟!! Snaffle's, Snaffle's, 一幕幕回憶浮上心頭......



當然還有必吃的百貨公司自選大餐.......好開心呀! 好好味呀!



出發到箱根那朝, 經過小田急新宿驛, 被一間麵包店吸引了..... 只是一間很不起眼的火車站麵包店!!


但裏面所賣的麵包質素, 在香港已是難得一見, baguette,  batard,  bagel, epis, 各款丹麥酥, 還有日式麵包......還有慶祝聖誕的panettone, stollen.......


 

   


 


本想吃一個我最有興趣的panettone, 可惜太大個了, 吃了烏冬早餐, 買了一個德國風的kouglof, 又香又甜又充滿乾果.......就在舒適的浪漫列車上大口咬下, 好幸福的聖誕氣氛



這天是平安夜的早晨.


11 則留言:

  1. Happy New Year!
     
    [版主回覆01/01/2008 21:29:00]Happy New Year!!

    回覆刪除
  2. 好想食...
    [版主回覆01/01/2008 21:30:00]我都係......

    回覆刪除
  3. 好肚餓...睇完你篇嘢又要搵嘢吃啦  我決定以後夜晚唔探訪你,再係咁落去,我就嚟變肥師奶了...
    [版主回覆01/01/2008 21:30:00]早上來啦, 然後吃早餐.......

    回覆刪除
  4. 話時話,日本的甜品和麵包都整得好好食~
    [版主回覆01/01/2008 21:32:00]係呀, 可惜香港的日式麵包店, 得其形不得其神, 總是賣最肥最甜的包.

    回覆刪除
  5. 好羨慕呀.
    [版主回覆01/01/2008 21:33:00]hehe, 這是生活的其中一個動力呀!.......還有做包餅和上blog

    回覆刪除
  6. 遲來的happy new year!! 日本的飽餅真係好靚, 好吸引!!!
    [版主回覆01/02/2008 16:03:00]happy new year, 我每次去日本都是吃包包呢! 有些香港吃不到的呢!

    回覆刪除
  7. 啊, 那個棵麥提子包包好正啊, 每一片差不多有50粒提子, 嘩, 犀利!!
    [版主回覆01/02/2008 16:06:00]哈哈, 妳有數過! 我只係見到已很開心, 真不知是怎將提子包入去的.
     
    差點買不到呀! 幾失望, 後來在另一格找回, 太好了.

    回覆刪除
  8. A-moon﹐雖然無與你們一齊遊東京。但﹐你令我們都能夠﹐與你一齊品嘗東京美食﹐簡直令我們眼飽肚也飽﹐多謝你分享﹗
    [版主回覆01/02/2008 16:07:00]hehe, 我自己都常偷空上來看自己的blog, 都好開心呀!

    回覆刪除
  9. 個提子包呀!!!!個德國包呀!!!!天呀!!!!!引死人(我)!!
    [版主回覆01/02/2008 23:14:00]還在我雪櫃裏, 千里帶包, 可惜已老化了.

    回覆刪除
  10. 你個 提子包 ..................................好正呀 之前去法國同英國時都有幫趁fauchon同paul嘅甜點, 但就係唔見有呢d提子包, 飲恨..........
    原來日本都有分店~ 好彩下個月去日本啫!!

    回覆刪除
  11. 你個 提子包 ................好正呀
    之前去法國同英國時都有幫趁fauchon同paul嘅甜點, 但就係唔見有你呢個提子包.............
    原來日本都有分店~ 好彩下個月去日本啫!!  到時一定要試下!!

    回覆刪除