2014年5月2日 星期五

2014-04 回鄉-東京 (6) - 伊豆



摘溫室士多啤利, 好嘢可以盡情吃了了










 駿河灣船河, 駿河灣聽了很多次, 原來是充滿漁村風味的






 卡樂B餵開鷗, 這裡的海鷗沒有松島的醒目, 不太懂得由手上啄走蝦條.




 




 到了伊豆之國 panarama park, 又可以玩rope way 吊車了, yeah!


 這裡應該可以見到富士山, 可是這天雲太厚 ...... 噢.



 






 三島大社, wow, 很大的神社呢!!

如果一個星期前, 你看到的樹全都是盛放的櫻花呢


 


 




 

 晚上, 到新宿MUJI的旗艦店吃晚飯 ......




 

 很簡約清淡的氣氛和食物, 我們很享受呀, 但食肉獸朋友會叫救命呢!




12 則留言:

  1. 我這個星期也在東京日日食士多啤利。

    回覆刪除
  2. 即摘即食好清新士多啤梨味。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 因為你不是食肉獸了

      刪除
    2. Bingo!我反而無菜嗰餐就真係嗌哂救命喇,都唔知點食得落餐飯!

      刪除
    3. 我一餐都ok, 之後餐餐勁食菜。

      刪除
  4. Cafe MUJI 我都好喜歡去,我諗係食環境,傢俬餐具。以前係大阪出入,經常去なんば食,雖然大阪有好多更好選擇。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢 ...... 大阪也有MUJI CAFE? 可惜近年已少去大阪,就是始終也找不到令我懷念的好餐廳和cafe .......我也是喜歡muji 那種簡約舒服的氣氛,食物呢,清淡囉,都ok

      刪除
    2. 有呀,難波高島屋側面。

      香港CWB都好似開咗?我無去過。

      刪除
    3. ICIC, THANKS, 有機會去大阪又試吓。 hk 呢,唔會特登去了,空間感和簡約喎 ....... 免得失望啦

      刪除