2011年10月8日 星期六

迫遷





時限差不多到了, 無奈要搬到這個新地址, 說是upgrade, 其實一點也不覺得有些什麼是比舊址先進和方便的, 想來只是yahoo!blog 的工作判了給另一間軟件公司吧!

幸好他們做到自動把資料send到新址. 這已比很多說close就close的網站好好多了. 

總會適應這新的a moon's little world的, 唯一是期望這裏不會有太多bugs啦.

世上原也沒什麼是永恆的, 除了變幻, 還有可能是回憶伴我們走向明天吧, 舊世界, 再見了.


 

 

5 則留言:

  1. upload you-tube video 好似比舊的簡單.
    我仲未知道点樣去做訂閱, 你發挖到未呢?
    [版主回覆10/08/2011 08:39:44]其實新版都ok, 不過少左d版面的自訂.......最開心是仍有自訂欄位.

    訂閱我找不到喎........去小編輯處看看有冇人鬧佢.......:p

    回覆刪除
  2. 祝升版順利。
    [版主回覆10/09/2011 18:34:53]係啦~~~~~
    [芹菜回覆10/08/2011 23:28:07]升級版問題多的是呢!
    [版主回覆10/08/2011 15:16:08]thanks ar, 都大致順利的.

    只是 "相簿" 中, "檢視"的pull-down menu中, 點click都去不到想去的相集. 你有呢個問題嗎?

    回覆刪除
  3. 你都轉咗新版啦,
    我呢個電腦白痴一頭煙.
    請問blog頂張相點樣整番上去架, 我果張唔見咗都唔知去咗邊.
    [版主回覆10/08/2011 15:15:03]新blog都ok啦, 不過好多功能都要從新找, 仲有一d bugs, 例如在:"我的設定" -> "相簿" 中, "檢視"的pull-down menu中, 點click都去不到想去的相集. 寫post時加入照片, 又係冇得分相集, 一大堆照片show晒出來,




    blog頂的照片呢, 應該都在妳的相簿中, 不過大海撈針, 而且size又唔o岩了, 都係整過佢吧.....用一些圖片軟件, 改到闊970pixel, 高50以上........佢係好衰咖, 明明size o岩又話唔 o岩, 唔好理佢, 一於按確定就得了.

    回覆刪除
  4. 我覺得新不如舊!回應冇得分段落,舊網誌轉新版面段落相片全部移哂位好麻煩!
    [版主回覆10/10/2011 20:12:58]仲有好多問題呀, 例如最近回應, 只可顯示10項, 再之前的就冇得找回了, 舊版係有咖.......

    回覆刪除
  5. 啱啱升級,我都是見步行步 ~~
    [版主回覆10/13/2011 11:57:27]希望唔好太多bugs啦!

    回覆刪除