2011年6月12日 星期日

雲呢那籽雪芳蛋糕

前幾年到加拿大探親, 逛超市時發現一枝試管裝雲呢那條, 好得意呀, 買了........那知在物料盒中放了幾年, 總沒有想起用, 上次去朋友仔家做green tea opera, 本來帶了去做green tea butter cream, 點知臨場竟然忘了用, 結果又是帶回家.........


今天做雪芳, 沒什麼材料, 呀, 想起它, 就拿出來開光吧!



一次過用了兩條, 開, 刮出種子, 雲呢那莢剪開一段段, 放入水中叮一分鐘備用.


4黃 30g糖 5~10g油 雲呢那水50g  逐樣加入打勻.


4白 30g糖 打至企身, 和70g低粉交替拌入蛋黃漿中, 入模170g焗約25分鐘, 待涼脫模.



成功, yeah! 輕油雪芳好吃又易做!



11 則留言:

  1. 哎喲,好high啊……
    [版主回覆06/14/2011 21:47:00]從未咁high過, haha!

    回覆刪除
  2. 純天然香味....正!
    [版主回覆06/14/2011 21:48:00]和人造的真的不同味道:)

    回覆刪除
  3. 用4隻蛋, 咁個蛋糕模都係照舊嗎?
    [版主回覆06/14/2011 21:49:00]係呀, 17cm雪芳模, 有時會o岩o岩好, 有時會多左d.

    回覆刪除
  4. Hi, 你知道香港哪裡有售diasatic malt powder 嗎?
    [版主回覆06/14/2011 21:54:00]哇, 醣化酵素麥芽粉.........好罕見噃..........我都係第一次聽.........我只知在二德惠有黑麥芽粉, 不知是diastatic還是non-diastatic....... 還有官塘的bakingware house有液體的麥芽精, 用來做包用的, 聽說也是幫助麵粉發酵的, 不知是否就是醣化酵素的呢?

    回覆刪除
  5. 我都話我們心靈相通咖啦!等我又放上來.......... 乜咁濶佬呀?vanila stick 咁貴我吾捨得買呢!仲一次過兩條,咪好香囉?
    [版主回覆06/14/2011 22:03:00]咁誇, hahaha, 等我來睇吓先.
     
    我都好少用整條vanila stick, 用不著咁豪氣呀, 平時會用瓶裝雲呢那籽, 或者真vanila extract. 味道都馬馬虎虎接近啦, 人工的就盡量少用.......

    回覆刪除
  6. 好讓人高興的雪芳哦 我也在墨西哥買了當地出名的天然雲呢拿extract,不過好貴,才50ml差不多一百塊港幣。我還有從古巴買來了超香咖啡豆,都用來做雪芳先!
    [版主回覆06/14/2011 22:04:00]wawa, 好多靚的原來料呀!! 快用多d雪芳, 最緊要請我.......看 :)

    回覆刪除
  7. 液體的麥芽精生產過程是有加熱的, 酵素也死了, 應該是non-diasatic, 用它主要是加甜和加色。The Fresh Loaf 有不少diasatic malt powder的討論, 在美加好像是有不少人用。
    我5月中去了San Francsico 的SFBI上weekend workshop, 阿sir話diasatic malt powder入面既amylase酵素可分解麵粉中complicated的糖成結構簡單的糖作酵母的食物, 因而有助發酵。
    我以為香港有所以沒在那邊買...我昨晚跟BBA做了一款包, 就欠diasatic malt powder, 樣子也不太對...唉
    [版主回覆06/19/2011 18:59:00]icic, 雖然我買了, 但漸漸沒下了, 原來如此.
    香港真的很難找到呢!

    回覆刪除


  8. 用兩支咪好貴囉
    [版主回覆06/19/2011 18:59:00]加拿大不貴呢, ok

    回覆刪除
  9. 2支不太多嗎? 如果太多會不會苦架?
    [版主回覆06/19/2011 19:00:00]:o, 完全不覺有苦味噃.......香味淡淡的剛好.......係d籽咬落有點卜卜的.

    回覆刪除
  10. Moon 兄, 請問你有無食過美心隻斑 蘭蛋糕? 你有無食譜可以咁鬆軟?
    [版主回覆07/05/2011 08:34:00]美心班蘭, 我唔食lu, 睇見個螢光綠就怕.
    班蘭雪芳蛋糕唔難喎, 而且似乎斑蘭汁令雪芳蛋糕鬆軟.
    http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=26146
     

    回覆刪除
  11. Thank you! 我整左個,但有d鞋.唔及美心.

    回覆刪除