2011年5月9日 星期一

台北2011- 名店麵食篇

一般人有一個錯覺, 是名店名氣一大, 通常都變得不太好吃......嗯, 等我試吓很出名的"度小月".....


店子佈置得很整潔雅緻呢!!



捷運忠孝敦化站3號出口, 明耀百貨後面.......



先來一個招牌的擔仔麵加一粒肉丸魯, 哇, 好味呀!!! 肉燥+鮮蝦+湯底+麵, 好惹味呀! 好味, 再吃過煮得入味彈牙度剛好的鮮甜肉丸, 度小月已立刻成為我們的老地方了.



店裏仍保留早年檔仔的風味.......師傅即時在檔仔煮麵.



再來這龍蝦籽河粉卷, 好清新的味覺, yummmmmy!!



滷豆腐都好味....



再來個肉燥飯+肉丸魯, 好好吃呀! 很喜歡帶甜的調味, 肉碎好香呢!



擔仔粿條, 滑劣劣, 是擔仔麵之外的選擇, 有冇留意我地每次到加一粒肉丸魯......好味呀!



吻仔魚蒸蛋, 就是白飯魚了, 香港已不敢吃很久了(多得祖國的偉大發明 - 福爾馬林白飯魚), 台灣放心點......好味呀, 蛋滑魚甜, 連那片日式魚片都咁好味.



滷豆干呢, 就一般了, 唔夠入味.....



"度小月", 下次必再吃.


----------------------------------------------------------------------------------------


那天, 懵成成走左去華西街的"台南擔仔麵", 點知去到竟見到"台南擔仔麵海鮮酒家", 行到腳軟激死, 又回到親切的忠孝敦化站3號出口, 吃鼎泰豐去!!


到了路口, 已有兩位女孩沿路鞠躬, 真是很日式的禮貌呢, 其中一位見我裝吓裝吓, 還很有禮貌的問我 : 先生, 是不是找麥當勞? 在哪邊呢......wow, 這是真的禮貌, 絕不會店大氣粗!



下午4時, 客人不多, 先來一客小籠包......哇, 真好味呢!!!! 皮薄餡鮮又多汁! 是我吃過第二好吃的小籠包呢, 好耐好耐冇吃過了.



夾起, 一包湯汁蕩吓蕩吓, 怎會未吃先穿?


最好吃的一次是在溫哥華列治文的巴國布衣(可惜已結業), 香港的?? 不穿已好好彩了.



不太餓, 再吃個水餃已夠了.......看鄰座, 水煎包和鍋貼都好好味咁喎, 下次要吃多點.



 


9 則留言:

  1. 睇得我 .
    [版主回覆05/11/2011 12:02:00]好味呀!! 尤其是擔仔麵

    回覆刪除
  2. 度小月好日式, 菜式又精緻呀!
    [版主回覆05/11/2011 12:02:00]真係呀, 好好味道!!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2011年5月10日 上午9:26

    Oh.... really need to try度小月 next time! The food looks good. And yes, I love Taiwanese people's 禮貌, totally unavailable in HK!
    [版主回覆05/11/2011 12:06:00]You should try them. One thing HK better is , the pavements in Hong Kong is tidier than that in Taipei.

    回覆刪除
  4. 香港的鼎泰豐也不差,水準唔錯,只是要排很久才有坐位
    [版主回覆05/11/2011 12:07:00]等我又去試吓先.

    回覆刪除
  5. 粉卷好精緻~~
    [版主回覆07/05/2011 07:58:00]好清爽好好味

    回覆刪除
  6.         你去呢間「渡小月」個門口咁靚、咁有味道 嘅?我上次去 嗰間近門口位又 係有個檔口 喺度煮麵呀!         上次去台北玩,全程最好食就係佢喇!
    [版主回覆07/05/2011 07:59:00]呢間都係我地首選, 一吃再吃.

    回覆刪除
  7. 真係呀
    [版主回覆07/05/2011 07:59:00]:) ?

    回覆刪除
  8. 令我諗起數年前我的自悠行...一個人吃完度小月再吃鼎泰豐....感覺非常好,好好味...鼎泰豐啲staff超好禮貌...只可惜得自己一個食唔得多嘢...已經飽屎咗
    [版主回覆07/05/2011 08:03:00]我都覺得鼎泰豐好好禮貌, 我都係去食左少少嘢, 好味呀!

    回覆刪除
  9. I went to the 鼎泰豐 in Arcadia, LA a week ago...lol...it's sooo good.  It was very hot that day, 107 degrees,  the shop was packed with people and we waited for over an hour, but it's all worth it.  The one thing I felt bad---the 小籠包 were wrapped by Mexicans!!  Their hands were big but there were so well trained.  It's a shame that foreigners know the skill and we don't!  The rest of the menu are also very good, next time if you get a chance,   try the 紅豆鬆糕.  I haven't had that nice texture for many years!

    回覆刪除