2010年6月8日 星期二

小王子之印2

我如此的過著孤單的生活,我沒有一個可以真正跟他談話的人,一直到六年前,我在撒哈拉沙漠飛機故障的時候。


「請你......給我畫一隻綿羊!」


「吓!」


「給我畫一隻綿羊!」



我一下跳了起來,好像被雷打著一樣。我一再的揉了揉眼睛,仔細的看他,我看的是一位異常奇特的小孩子


 
             


小王子出生的星球幾乎不比一間房子大!這件事並不十分令我驚訝。我知道得很清楚,在那些人們給了名字的大行星之外,有幾千幾萬個小行星......



我的朋友帶他的綿羊而去已有六年了。我在這裡常識著來描寫他,為的是不要把他忘了;忘記一位朋友是傷心的。


14 則留言:

  1. No 1 .  看著你的雕刻作品一天天的進步, 便証明你有藝術天份。
    [版主回覆06/09/2010 20:27:00]好玩咋, 不算天份........ :)

    回覆刪除
  2. .....
    [版主回覆06/09/2010 20:30:00]妳也有小王子or/and小公主噃   :)

    回覆刪除
  3. 嘩! 勁似呀!下個係雕青蛙定公主呀?
    [版主回覆06/09/2010 20:30:00]冇呀, 只有玫瑰, 狐貍, 黃蛇........

    回覆刪除
  4. 啲條咁幼好難雕喎, 俾個勁字你
    [版主回覆06/09/2010 20:31:00]專家前輩更幼細都可以㗎.

    回覆刪除
  5. 你手工越來越好啦,好似呀!
    [版主回覆06/09/2010 20:32:00]希望越雕越靚啦

    回覆刪除
  6. 嘩,好靚呀!我都好鍾意小王子架!
    [版主回覆06/11/2010 20:43:00]謝謝呀, 我最喜歡的反而是狐狸呢........

    回覆刪除
  7.         嗯,原來唔同顏色部份係分別用唔同印仔上色 o架?我成日都好好奇,究竟點先可以印到唔同色,仲以為係用 brush 上色 o添!
    [版主回覆06/11/2010 20:46:00]本來都可以畫上的, 但就失去了印仔的意義了, 所以, 雕多幾個印仔.

    回覆刪除
  8. 這個小王子的故事很吸引. 你雕得很相似呢.
    [版主回覆06/11/2010 20:47:00]係呀, 我好喜歡這個小小說........

    回覆刪除
  9. 你個鞋盒就0黎唔夠放印仔,我家的盒仔有吉位,
    我唔介意收留你~~~~~~~~~~~~~~~~~~~的印仔
    [版主回覆06/11/2010 20:47:00]haha, 小王子, 靚仔喎, haha!

    回覆刪除
  10. 好利害, 好靓呀
    [版主回覆06/11/2010 20:48:00]多謝呀!

    回覆刪除
  11. 原來上色部份要分開再整嫁!!!?? 好花工夫呢~~ 利害呀你!
    [版主回覆06/11/2010 20:49:00]配件好易做的呢, 最難是小王子無表情的表情呢.

    回覆刪除
  12. 你d手工越來越好

    回覆刪除
  13. 嘩嘩嘩嘩......
     
    A MOON﹐您好勁勁勁勁呀!!!!!)))))
    印仔都識整......
     
    丫..!! 您有咩係唔識整架...!!?!??!
    [版主回覆06/14/2010 10:41:00]我只係識玩d小玩意咋, 邊係勁呢......:p

    回覆刪除