2010年3月3日 星期三

同學仔遊水鄉(7)-候王廟

每次回大澳, 一有時間都會來候王廟, 這裏是小時候的遊樂場, 也是對民間宗教的啟蒙地.......





屋簷上的陶瓷塑像, 光緒年間由石灣的師傅燒製, 如果在日本, 已是國家重要文化財了......



每一個塑像, 都講述一個中國的民間傳說, 今天, 無論手藝或文化, 已失傳了.......


......100mm鏡頭真好, 否則很難看得這麼清楚.



為了拍這幅"神光", 給廟祝話了幾句.......




侯王廟再走入一點, 還有我們更大的兒時勝地......下次如果到小鎮再去.


6 則留言:

  1. 給廟祝話了幾句.......!? 他們不讓到訪者影相?
    [版主回覆03/04/2010 07:53:00]阿姐說 : 先生, 快手拍兩張好了, 不要慢慢取景, 呢度好多善信作福呢.
    冇法啦, 係要影左好多幅, 至捕到d神光的角度, 一拍到, 即走.

    回覆刪除
  2. 這張照片拍得幾特別啊!

    [版主回覆03/04/2010 07:54:00]係同學仔先拍到, 介紹我, 我飛身入去, 好彩比人趕走前拍到.:p

    回覆刪除
  3. 神光一照難得
    鬧都抵(不是抵鬧!)
    浮雕影得好突出
    謝謝你分享欣賞
    [版主回覆03/04/2010 23:00:00]係呀, 無悔......我好尊重廟宇的, 我都係想拍靚佢.....

    回覆刪除

  4. [版主回覆03/06/2010 00:54:00]好介紹呀!

    回覆刪除
  5. 最近的天氣差... 我也很想出去影個痛快!    唉!
    [版主回覆03/08/2010 07:31:00]係啦, 天氣忽冷忽熱, 常常都陰雨........聽天文台說, 星期三天晴喎........可惜要返工.

    回覆刪除
  6. 比你影到是你的福, 通常這些地方不準拍照的.
    [版主回覆03/10/2010 07:56:00]一般在廟宇拍照是可以的, 只是那天比較多善信, 怕我們拍善信. 我的習慣是不拍攝神像.
     
    比較欣賞澳門和歐洲(除了法國的)教堂, 任拍唔嬲, 所以有好多靚照片.

    回覆刪除