2007年5月13日 星期日

星期六的軟麵包

這個星期六, 不做硬包包了, 用高筋粉+10%低粉, 加蛋加油, 水多點, 爐溫低點, 做了

芝士餐包......

加了低粉, 發酵和烘焗時都勁膨脹, 有點過度, 鬆鬆的有點像綿花的質感......不是心目中的感覺, 還可做好點.

麵團一分為二, 另一半加了合桃和提子, 做了這包包, 軟度適中, 很不錯呢! 軟包好好吃.



8 則留言:

  1. d 芝士包包勁正啊~ 好想食呢~ 我這個星期又冇整包了~

    回覆刪除
  2. 唔, 我覺得太鬆一點呢, 可能是夏天發酵太快, 也可能加了低粉........再試. 不用哭, 你也玩吓啦.

    回覆刪除
  3. A_Moon,  你可體驗到加了低粉的包, 是會比較爽口的, 吃的時候不須太費牙力的!  我加了90g/190g=約47%的低粉, 是又鬆又綿密的!   我認為很適合夾d餡料在中間, 作點心包.  你加了10%的低粉, 即是幾多gram, out of 190g of bread flour? 如果你想包包有趙口的話, 不妨將減少低粉的重量變成高粉! 

    回覆刪除
  4. 藍藍, 我是380g高粉+40g低粉. 包包鬆鬆的不用大力咬, 但太鬆像棉花, 可能發酵過了點, 抑或要下真的要下牛油呢!...... 下次再試先.

    回覆刪除
  5. a_moon  相信同牛油無關. 發過龍會有酸味, 有嗎?  你有無放老麵呀?   你不如將你用的份量同步驟寫出來, 同大家一齊研究下啦 !

    回覆刪除
  6. 好的藍藍, 等我回家看看那cookbook先, 它是用直接法的, 本身不加低粉, 成份也很普通.......

    回覆刪除
  7. 嘩嘩嘩…做型好 homemade 呀!正…
    [版主回覆11/04/2007 21:34:00]我好享受自家做包的呀, 好玩多於好食呢!

    回覆刪除
  8. a moon, 呢個合桃提子軟包係我全屋人常到A1買的麵包,可唔可以比埋呢個RECIPE我呀! THX
    [版主回覆07/06/2008 22:17:00]成份我都記不起了, 應該都係是但找一本書的甜包食譜.....呀, 用石澤清美的"はじめてのパン作り"
    如果是300g麵粉份量, 應該是:
    270g高粉+30g低粉  鹽3g 糖15g 速酵母5g 牛油20g 蛋1個 水135~150g 提子乾50g 合桃50g
    直接法: 搓滑, 初發酵1小時, 排氣分割成4~5份, 靜置15分鐘, 做型, 末發酵45分鐘, 180度焗15分鐘.

    回覆刪除