2007年5月27日 星期日

蜜糖杏仁雪芳

今天跟Natalie的食譜做了個蜜糖杏仁雪芳蛋糕, 味道很香很夾呀

http://hk.myblog.yahoo.com/just-chitchat/article?mid=517&prev=524&next=508

我做了少少修改:

蛋黃 3
無味液體油 40g
蜜糖 30g
水 30g
Vanilla Oil 1/4 小匙
杏仁片 40g (170度10分鐘焗香, 一半舖在模底, 一半弄碎)
低筋粉 70g

蛋白 4
糖 50g

我做的時候, 其實只用了20g水, 麵漿太杰了, 容易起筋呢, 還是用蜜糖做的麵糊黏性較大, 焗的時候稍為爆得不夠盡情:p

墊底的杏片很黏模, 只能徒手脫了模的側邊.....

水份稍少了, 幸好仍是很柔潤軟鬆, 杏仁很香呢!


Thanks natalie


21 則留言:

  1. woo.. seem like you are expert if bake cake!  

    回覆刪除
  2. A moon: 你做的雪芳蛋糕總類層出不窮,每個水準都咁高啊~  

    回覆刪除
  3. 即係只用20g水唔夠? 要加多小小水,麵漿先唔會太杰? 果然係說謊 (雪芳) 高手。 掂呀~

    回覆刪除
  4. 我個Opera 唔受歡迎呢。 朋友覺得冇一般既蛋糕咁軟... (同mousse cake, 忌 廉 蛋糕比) 唉........ 要咁薄又咁多層, 可以好似sponge cake咁嘛?

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2007年5月28日 清晨7:03

    Yummy! Another chiffon. How many can you and your wife eat in week?

    回覆刪除
  6. 歡迎呀韻茹, 我只是因為獨沽一味做雪芳, 所有有點工多藝熟而已

    回覆刪除
  7. 阿莉, 雪芳蛋糕又好吃又好玩呢!

    回覆刪除
  8. RAIN, 雪芳專家大有人在呢! .......我是這樣想的, 30g蜜糖當有20g水份, + 20g水差不多啦, 怎知還是杰了少少, 下次又再改善點先. opera是很有文化和來頭的經典法國糕點呢! 香港懂做正宗opera的地方不多呢! 總有人會欣賞的.

    回覆刪除
  9. Fatgarfield, 我每星期盡量玩一次包一次糕, 剛好夠我們吃一星期早餐呢, 雪著冇問題呢!

    回覆刪除
  10. Fatgarfield 肥加菲2007年5月28日 上午9:32

    A moon, I just saw a comment from you on my blog, but it's addressed to Natalie. Perhaps you made a mistake or maybe Yahoo! messed up again. Just wanted to let you know so that you can copy and paste the message back for Natalie!

    回覆刪除
  11. hehe, Fatgarfield, 是我烏龍呢! 我已回了message呢.

    回覆刪除
  12. 嘩 ! 第一次有人用我的食譜 , 實在高興 ! 還要是 A-moon, 實在太高興啦 ! 開心到唔係好識答呢個 post tim!   其實我的雪芳知識都是從你和美味 DIY 那邊學到 , 應該我感激你和其他網友才對 !   記憶中我的雪芳漿有 8 分滿 , 爆得沒有平時的盡情 .   Um, 影相清楚過寫 , Weekend 我再做影多些相比較比較 !   杏仁片放在底 , 真係好有創意呀 , 好靚 tim!! 你的雪芳越來越多變化了 !   很高興跟你交流 , 看了你試做 , 我對自己的食譜又認識多一些了 !

    回覆刪除
  13. 見到了﹗杏仁片放在模底,好有趣呀﹗等我下次試下先﹗

    回覆刪除
  14. A moon迷上雪紡了..

    回覆刪除
  15. A Moon, 你嘅雪芳真係千變萬化, 睇嚟我要重新執拾一下我嘅 'copy book'啦

    回覆刪除
  16. Natalie, 不要這麼說啦 , 蛋糕真是很好味, 我太太也讚不絕口呢! 我的麵糊填滿七成, 唔......今次fold得未夠好呢! 還差一些試驗, 就更好了.

    回覆刪除
  17. Angel, 妳也試吓啦, 好好味的呢!

    回覆刪除
  18. smallcow, 是雪芳把我迷倒了呢!......一樣啫

    回覆刪除
  19. yc, 妳也多試試, 又易做, 又好味, 又不胖, 好好吃的呢!

    回覆刪除
  20. 這個配搭好Fresh 喎~~ 加入杏仁片,  一定好有口感~~^O^

    回覆刪除
  21. 係呀, 太太也讚不絕口, 很少有的呢!

    回覆刪除