2007年4月22日 星期日

My first brownie



在朋友的食品公司裏買了很多高品質的朱古力, 一直也未有機會用來做蛋糕, 昨天加完班, 很累呀, 不過心思思, 呀, 從來也沒有做過brownie呀!

就來一個吧! 淋上熔朱古力漿, 和酸乳酪中和甜味, 也算不錯.

第一次做, 不敢造次, 跟足食譜, 焗足30分鐘, 唔......口感較乾, 下次會做好點!

剛好到老友家附近吃lunch, 送了一些給她, 哎, 老友, 要妳做白老鼠呢! 老友回贈更美味的自家製紙包蛋糕, 蓮蓉包, 和宜蘭冰釀滷雞翼, 好好味呀, 已成了我的晚餐和甜點了

哈哈, 要用60度的水熔朱古力, 就用我由日本買回來的小玩意吧, 好一個聰明笨伯的方法......

改篇自暢文"西點蛋糕大百科"

甜苦朱古力粒(66%)------200g

無鹽奶油---------------------50g(大減了, 原方是100g, 閣下自己決定吧)

蛋------------------------------2

砂糖---------------------------50g

鹽-------------------------------少許

Rum酒------------------------1 tbsp

低粉-----------------------------50g

baking powder--------------1 tsp

合桃-----------------------------80g(焗脆, 切碎)

1. 巧克力溫熱水座熔(約60度, 剛燙手), 加入牛油, 用膠刮拌勻

2. 另容器, 打散雞蛋, 加入糖拌勻, 倒入1中用打蛋拂拌勻, 加入Rum, 拌至朱古力蛋漿出現光澤, 滑滑的.

3. 篩入粉類, 用打蛋拂打圈拌勻, 加入合桃碎拌勻

4. 方盆中舖不黏布(或塗牛油撲上麵粉), 倒入麵漿, 撥平, 入爐180度焗20-25分鐘吧.....(30分鐘太多了,視乎爐和麵漿厚度而定啦)



12 則留言:

  1. 是乾了一些,但朱古力味很濃郁,你配乳酪真聰明,除了有中和的效果,更可補充濕潤。

    回覆刪除
  2. 下次做好d, 再請妳食

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2007年4月23日 晚上11:36

    I like my brownies soft, fudgy and with nuts. Also, add a scoop of vanilla ice cream please, no chocolate fudge on top. Thank you!

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2007年4月23日 晚上11:37

    A moon, I'm curious, do you always have mint at home? Or maybe you have a mint plant growing at home?... I don't like the taste of mint but a mint leaf is such a nice decoration touch on cakes...

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食巧克力的....正呀.

    回覆刪除
  6. Fatgarfield, 下次我一定要把brownie焗得軟些, 不可過火呢! 雪糕是好配搭呀, 我的choco fudge版, 少少學一間餐廳的brownie甜品呢! 是黑朱古力, 不太甜呢!

    回覆刪除
  7. 對呀, fatgarfield, 我種了一小盤 mint, 不過照顧很差, 有一次幾乎乾死了, 經一輪搶救, 近日生出新葉了 我也很少用她來做食譜, 不過阿蘇(蘇絲黃)教可用一大把mint沖水, 加蜜糖飲......可是我的mint太幼弱了.

    回覆刪除
  8. Purple_purple, 試下啦, 很易做, 不過千萬不要焗過火:p

    回覆刪除
  9. a_moon,  整左la!  yeah!!!!  配choco fudge 有d似吃軟心朱古力呢!  有個小小的幻想, brownie + choco fudge +vanila ice-cream+ 酒煮cherry伴食, 想起都流口水

    回覆刪除
  10. 哈哈, 藍藍, 就係見到妳做了呀! 想起我還未做過呀. 今次有點乾呢! 妳的是怎樣呢? 焗了多久? 我看總不會是30分鐘吧~~~ice cream......是最好的食法, 加酒煮cherry......未做過呢! 用杏仁酒如何......加酸乳酪, 也是不錯呢!  

    回覆刪除
  11. moon,  我自己就覺得乾了少少, 但朋友都話ok, 好鬆!  我個食譜斬係話要30分鐘, 不過焗焗下, 見情況不對, 將爐溫降低了, 又提早取出.   我在delifranxx吃過微溫的酒煮cherry加上ice-cream已是很好味了.  ice-cream麻麻, 不過dcherry就好好味!   我相信是用kirsh來煮cherry的.  甘好味的brownie, 其實配上甚麼也會好吃呢!

    回覆刪除
  12. 藍藍, 明白了 , 我的也是乾得黎很鬆, 這樣我知道大慨情況了, 下次一於把焗的時間縮短, 好好注意火候, 其實我情願質感濕軟d呢!

    回覆刪除