2010年10月1日 星期五

Petite_Paris@Rachel's_Kitchen

這天, 到Rachel's Kitchen 參加Petite Paris派對


和老友一起去玩.......一樂


見到一些新舊友.......二樂


拍到很多漂亮的景物.......三樂


吃到不少美味點心........四樂



今天的quiche令我刮目相看的驚喜呢! 很久前在外國吃外國人做的quiche........eeeeeer 又實, 又糊, 又膩, 吃了一件便什麼也不想吃了......


今次......嗯......試少少吧, 哇, 又嫩, 又滑, 又香, 又鮮, 好好吃呀! 原來quiche係可以咁好吃, 仙姐好嘢.



有三種不同的味道呢! 吃了兩種.



喜歡看小擺設, 彷彿見到主人的品味, 心思, 生活態度, 喜好.......



剛到會場, 哇, 好多美食, 但先拍拍拍, 好次有病, 但肯定不是職業病......我都想攝影是我的職業 :p



綠茶蛋糕.......青木定治Aoki Sadaharu的食譜+仙姐的手勢, 傳說中很甜, 才不呢, 法國糕點應有的甜度, 加上綠茶的甘苦, 已平衡了, 好吃呢!



焦糖榛子酥, 兩種味道好夾, 又香又甜呢! 第二次吃, 仍是那麼好味.



tenderness的糕點是法國糕點的細緻柔軟, 加上果醬酸甜, 又是很好的平衡, 還有覆盤子朱古力小蛋糕, 果酸味和朱古力永遠是最好配搭!!




漂亮的馬卡龍, 會不會好甜呀.......咦, 又是不太甜, 外趣內軟而不黐牙, 好好吃呀! 尤其kalamansi的柑橘味和綠茶味, 又是蛋白甜餅的很好的平衡.



 





兩位高手, 為了弄好好吃的東西, 辛苦了!!



肚子飽了, 吃埋仙姐拿手的心太軟, 滿足呀!



20 則留言:

  1. wa...你咁早到左ga la??
    [版主回覆10/03/2010 08:47:00]早d到, 影多d靚相! : )

    回覆刪除
  2. 您影的相好靚呀. 能食到仙姐做的甜品和包包好幸褔.  
    [版主回覆10/03/2010 08:54:00]仙姐的糕點, 係外面吃不到的, home-made + professional呀! 影埋相, 雙重享受呢!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2010年10月2日 上午9:52

    I wish I can get the chance to visit this place when I go back to HK! 
    [版主回覆10/03/2010 08:56:00]A great place gathering masters of cuisine and baking.!

    回覆刪除
  4. 嘩~ 睇到都流晒口水 ...本來Cathy都約我一齊去架, 可惜老公要番工無人睇仔唔去得 , 羨慕ing~
    [版主回覆10/03/2010 08:56:00]哎呀! 希望下次有event, 可以再去啦!

    回覆刪除
  5. 好高興認識你呀!
    [版主回覆10/03/2010 08:57:00]我都係呀! 希望下次美食會再見啦!

    回覆刪除
  6. 好羨慕呀!
    [版主回覆10/03/2010 09:00:00]下次去丫
    http://www.rachel-yau.com/

    回覆刪除
  7. 好想去,可惜唔得閒
    [版主回覆10/03/2010 09:00:00]下次去丫!

    回覆刪除
  8. 食得開心吧﹗
    [版主回覆10/03/2010 09:01:00]o岩晒我這糕餅精和甜精, 仲拍左好多靚相呢!

    回覆刪除
  9. 終於見到你喇
    [版主回覆10/03/2010 09:02:00]你好呀! :)

    回覆刪除
  10. 哎呀~我認不到誰是你/.\
    ''綠茶蛋糕.......青木定治Aoki Sadaharu的食譜+仙姐的手勢, 傳說中很甜, 才不呢, 法國糕點應有的甜度''認同
     
     
    [版主回覆10/03/2010 09:05:00]呢~~~~那個穿t-shirt到處鑽拍照那個呢.......heehee, 那天很多客人也是這樣:p
    那天很成功呢, 辛苦了!

    回覆刪除
  11.         嗯,乜原來 Rachel 又有 function 咩?錯過 咗 o添!自從佢個 blog 無 咗之後,都唔係好習慣去佢個 website 到瀏覽。         仙姐整 嘅 "鮑魚" 真係咁好味?

    回覆刪除
  12. MOON哥, 好高興果日可以見到你, 我是負責賣糕點的小撇撇啊~

    回覆刪除
  13. D相好靚呀~ 
    原來你一早到左...  
    [版主回覆10/04/2010 16:55:00]係呀, 早d到可以映多d相....

    回覆刪除
  14. 果日dress code 係紅白籃bor~ 你...有冇!!
    [版主回覆10/04/2010 16:56:00]冇呀, 件t-shirt有d紅有d藍, 算唔算呀? :p

    回覆刪除
  15. 真係有好多美食呀!
    [版主回覆10/04/2010 16:56:00]終於吃到美味的蛋糕和好多烘焙品呢!

    回覆刪除
  16.         咁你有冇見到 Louisa 呀?原來佢都有去,仲買 咗隻 "鮑魚" 俾我食 o添呀!
    [版主回覆10/05/2010 21:02:00]太好了, 你都吃了.......我唔認得呀, 那天好多多多人呀!

    回覆刪除
  17. 我算唔自新友.
    [版主回覆10/09/2010 23:41:00]自新友........嗯....... ??

    回覆刪除
  18. 我諗我那天見你 因為我聽到有人叫你 "moon 哥"
    [版主回覆10/09/2010 23:43:00]係呀........人多了冇機會傾幾句呢

    回覆刪除
  19. 可惜我又因為工作時間去吾到
    [版主回覆10/09/2010 23:47:00]下次有機會再去啦!

    回覆刪除
  20. 十一給爾雅霸佔了,去唔呀!走寶呀!
    [版主回覆10/15/2010 21:40:00]廿四孝媽咪, 下次吧! :)

    回覆刪除