2012年4月21日 星期六

台灣薑母黑糖雪芳

真的很久很久沒有做雪芳蛋糕了.............
 

剛遊台北回來, 沒理由不用地道食材做一個蛋糕呢!

名產薑母黑糖........wow, 味道好香的黑糖, 加上超勁老薑, 圓肉, 紅棗, 好味到呢!




可惜是一磚磚的, 先用水煮溶, 還要隔去渣滓, 份量很難預算........

黑糖.......預左做出來的蛋糕很矮, 那知糖味和薑味都不出.........可惜........





還是用來煮蕃薯糖水, 或者芝麻湯圓, 濃d濃d.......好味得多 :)

6 則留言:

  1. 我都有買呀, 都未知點整, 等我都試吓先..
    [rity - yc回覆04/23/2012 17:27:22]我搵到啦!
    [rity - yc回覆04/23/2012 13:02:18]我又去am730搵吓先..
    [小肥糖回覆04/22/2012 18:48:37]係咪講am730 的recipe呀??
    [rity - yc回覆04/22/2012 15:15:35]我睇晒小肥糖的蛋糕blog都唔見有用糖薑整蛋糕, 係咪出咗書?
    [版主回覆04/22/2012 07:52:24]淨飲丫, 煲蕃薯糖水丫, 湯圓丫, 做包丫.......試下小肥糖的方法做蛋糕丫. 好味!!

    回覆刪除
  2. 你成日都去旅行,真係識享受人生!
    係咪可以當薑茶直接沖嚟飲?
    味道唔出呢樣嘢先至係預咗!
    用黑糖整餅點解發唔起?我聽有個blogger話用黑糖整包係會無咁發大,點解會咁?
    [Kestrel回覆04/24/2012 14:29:06]哦,原來係咁!
    [版主回覆04/22/2012 07:50:35]薑母茶, 可以就咁飲呀, 超香辣!

    黑糖有好多營養物, 黏性好高, 可能係呢個原因啦.

    回覆刪除
  3. 整個原味雪芳,淋上煮溶的糖漿,應幾好味WOR~~~:P
    [版主回覆04/22/2012 07:53:14]good idea!! 未想過喎, 等我試吓, 丫, 黑糖蛋糕再淋黑糖漿, 更濃喎, yeah!!!

    回覆刪除
  4. 我上次去台灣都有買黑糖薑茶 ,沖水飲好啊 ! 做雪芳? 你真有創意 !
    [版主回覆04/25/2012 13:44:41]你又試吓......

    回覆刪除
  5. 我諗用嚟煮芝麻湯圓真係好正
    [版主回覆04/25/2012 13:44:55]超香辣呀.......

    回覆刪除
  6. 我上次去九份都有買黑糖薑茶,但係我果d唔夠辣偏甜,麻麻地!
    [版主回覆05/07/2012 22:15:35]係呀, 我買了兩款, 都有一款不夠味呢!

    回覆刪除