2012年4月21日 星期六

好有趣的書書




 
今次去台北誠品, 看見了這本書, 忍不住, 傻傻的買了.......不知呢, 是不實用, 但不實用的書往往是最有趣呢!

本日之浮遊........日本漂浮少女 林ナツミ(Hayashi Natsumi), 把自己傻傻的興趣, 堅持成一份事業.......

a moon越來越相信, 沒有興趣的工作, 不會成就事業. 正如有愛的朋友, 才能成為終生的伴侶.




別少看, 一張高難度的漂浮照, 可能要跳超過100次, 拍1小時以上........




好漂逸呀!!!! 看見嗎, 不是跳, 是漂浮........等我都學習吓先........我都有玩咖......漂浮大叔, haha!!!








另一本, 是完全不同風格的.......安倍夜郎的深夜食堂.......漫畫.



故事發生在日本某城市的角落, 一間不起眼但很人氣的宵夜食店.......

美味的食物, 細膩的筆觸, 活生生的故事, 道盡小館子過客的悲歡人情......

食物, 人情, 男女之事, 交織出一個個令人窩心的故事.......有趣!!


7 則留言:

  1. D相加咗線同名, 有型咗咁呢...
    [版主回覆04/23/2012 21:04:17]用photocap整咖, 免費soft ware, 不難, 但要熟左它才行, 有機會大家研究吓
    [rity - yc回覆04/22/2012 15:16:57]我都想型吓, 易唔易整架?
    [版主回覆04/22/2012 07:43:14]rity-yc, 係呀, 好似有d feel咁呢, 用photocap一批過做, 好快呢.

    ..........
    candy, 有位朋友仔提醒左我, photoshop可以一批做模版, 原來photocap都可以喎, yoho!!!
    [小肥糖回覆04/22/2012 02:53:48]又係幾靚WOR!!!~~~

    回覆刪除
  2. 跳下跳下,浮下浮下又幾得意WOR~~~
    [版主回覆04/22/2012 07:46:20]係啦, 我漂浮時, 仍係似跳多過浮, 等我學番幾招, 有機會又玩吓, 希望不要跌死啦 haha(原來要"無力跳躍"好難咖)

    回覆刪除
  3. That's very interesting.
    [版主回覆04/23/2012 19:48:23]try try levitating, so funny!

    回覆刪除
  4. 其實道理係存在,但好多時各種因素影響當時想法
    [版主回覆04/25/2012 13:39:04]........??

    回覆刪除
  5. 好似好好玩咁!
    [版主回覆04/30/2012 10:26:26]我都間中興起玩吓咖, haha

    回覆刪除
  6. 唔識欣賞o添!
    [版主回覆04/30/2012 10:27:06]不作無聊之事, 何以遣有涯之生.^_^

    回覆刪除
  7. Fatgarfield 肥加菲2012年4月29日 下午5:56

    I've tried 漂浮 once, but just looked like 'jumping'! haha
    沒有興趣的工作, 不會成就事業 --> I like this sentence... but in real life, it's hard to transform 興趣 into 事業!
    [版主回覆04/30/2012 10:28:43]漂浮好難咖, 跳就易d, 要練吓先.

    雖然好難做到, set做人生目標吧.......但做人, 一定要有兩樣重要的事 : 愛, 和興趣.

    回覆刪除