2012年4月30日 星期一

失敗的好立克包包

你喜歡喝好立克 Horlick嗎, 我相信它的原產地英國已沒有人再喝了, 可是在這前殖民地仍是歷久不衰, 連它自己也料不到吧.

好立克也是我的comfort food, 自小在茶餐廳喝的吧, 但一定要濃濃的, 最討厭那些稀淋淋的.

那天突然興之所至, 買了一大包好立克回家........用來做包包都好喎........

180g高粉, 50g麥粉, 80g好立克(不可以說不大手筆吧), 速酵母3g, 橄欖油20g

那麼多好立克, 應該很濃味吧, 好立克好像很濃味的, 不用再加糖和鹽吧.......那知.....



焗好了.......味道奇淡, 一丁點好立克的招牌香味也沒有, 只有點臊臊的氣味........失敗

好立克, 還是沖一杯濃濃的飲料送麵包吧!!!

10 則留言:

  1. 我系面包精,幅图好靓, 唔似无味.... ,
    我都系饮Horlick长大的,难忘那招牌香味 !
    [版主回覆05/03/2012 21:22:39]哎, 如果沒有下Horlick更好味呢!

    現在我都間中喝杯horlick呢, 兒時之味.

    回覆刪除
  2. 好立克由細飲到大,原來係英國架,我一直以為係香港。好彩而家香港同檳城都有得飲。
    [版主回覆05/03/2012 21:25:53]係呀, made in England咖........好次阿華田都係呀.........馬來西亞, 都曾是英國殖民地呢!

    回覆刪除
  3. 咁都得! 好立克居然可以做麵包?! 真有創意!
    [版主回覆05/03/2012 21:26:35]好喜歡那陣麥香味, 那知餘下一陣臊味......

    回覆刪除
  4. 吾食得;起碼樣子好得呀~
    喂~ 以前見過你講解豬油同牛油的分別,我又想再吸收嚇,請問到哪裏可以重溫呢?
    [版主回覆05/03/2012 21:31:09]其實我d包藝ok咖, 只係不應加horlick.....:p

    豬油呢 , 不健康, 但也不是想像中咁壞......起碼有一半是不飽和脂肪.......牛油呢, 更有害得多, 飽和脂肪比不飽和脂肪多得多, 所以不明白有些人, 怕豬油如毒藥, 卻大吃牛油, 真奇怪呢!

    回覆刪除
  5. 圖片中的麵包很可愛呢~ 其實好立克當中有多少鹽份(我以為沒有的)? 或然率一黠點鹽可有助提味?
    [版主回覆05/03/2012 21:32:56]麵包淡如無味........原來horlick都不是想像中咁高糖高豔呢.

    回覆刪除
  6. 但係賣相好靚喎..
    [版主回覆05/03/2012 21:33:51]我的包藝, 都ok咖....hee

    回覆刪除
  7. 你做領隊,帶成隊好立克去打欖球
    [版主回覆05/03/2012 21:34:28]haha, 唔知好立克公司有冇欖球隊呢........

    回覆刪除
  8. 咁正都叫失敗, 高手的要求真係唔簡單。
    [版主回覆05/03/2012 21:34:59]味道不好呀, 完全冇好立克味呢!!!!

    回覆刪除
  9. 個樣好靚吖,但你唔講,我仲諗住會好夠味tim~ 會唔會係冇落糖"吊"起d味呢??( 亂up! ^0^ )
    [版主回覆05/13/2012 10:44:18]唉, 算吧, 一點好立克味都沒有......失敗了

    回覆刪除
  10. 點解你可以焗到咁靚爆紋呢?
    [Kestrel回覆07/02/2012 20:14:20]Hm......咁可能係我從來都做唔到薄膜所致!
    [版主回覆06/28/2012 06:51:41]可能是200度焗,又可能是機搓起筋好吧,不過我仍未焗出爆到裂開的歐包。

    回覆刪除