2012年4月26日 星期四

台北2012(5) - 滂沱大雨中的饒河街夜市

這晚, 來到松山火車站的饒河街夜市, 天正下著滂沱大雨.

比起士林夜市, 這裏小巧整齊一點, 食檔也少得多, 反而很多店子是買衣物雜貨的.



入口處的松山慈祐宮, 層層疊疊的宮闋, 在雨夜中有一種份外的攝人氣勢.......




饒河街最出名的元祖福州世祖胡椒餅, 一定要試, 大雨中的淡市, 仍有一條小人龍.....



比士林夜市那檔福州世祖分店好吃.......



餡肉又多又鮮辣, 但始終不及南港老張的好吃......



吃個飯前甜品........



紅豆豆花.......



芋圓湯圓........煙煙韌韌, 好吃






食檔需多, 但不是太多對胃口, 只好吃魯肉飯.......普通啦!



對藥燉排骨, 臭豆腐, 豬血糕........興趣不大呢!







這檔糯米釀雞翼, 相當好吃呢!!!!




雨夜中, 逛夜市, 加添半分氣氛


 
 

4 則留言:

  1. 台北我最鐘意寧夏夜市,但饒河街都唔錯~~個胡椒餅實在太好食!
    [版主回覆04/27/2012 21:34:58]下次試吓寧夏夜市先.

    回覆刪除
  2. 呢檔胡椒餅正呀,勁好食!
    [版主回覆04/30/2012 10:25:08]好吃過士林的分店, 但還是士林基河路南港老張的鬆脆d.

    回覆刪除
  3. 台灣大排檔的魯肉飯好正, 不過我唔敢食晒一碗, 同老公一半囉.
    [版主回覆05/03/2012 21:45:40]我都係喜歡度小月的, 好濃味呀!!!!!

    回覆刪除
  4. YC, 台灣魯肉飯有小碗及大碗,大多數都是細細碗,一人食都OK
    Moon,從前饒河的胡椒餅很香脆,近年總覺不及往昔,但總比其他地方好吃,龍山寺未建捷運前,在鐵皮屋有一檔胡椒餅做得非常好吃,但拆了鐵皮屋之後,也不知道它搬了那裡.
    [版主回覆05/03/2012 21:47:43]台灣都日漸褪色了........我呢, 覺得士林基河路的南港老張的鬆脆點呢!

    回覆刪除