2012年4月14日 星期六

台北2012(1) - 又見台北

假期小遊, 台北是好選擇, 小別一年了, 信義區風光依稀......



度小月是到步首選, 擔仔麵雖是台灣名物, 其實市中心好難找到一間好的.


度小月是好選擇, 那肉燥和湯底, yuuuuuummy!!







然後去信義區的名店坊Bellavita B2的青木定治店朝吓聖.......



有心太軟喎!! try try


流心效果好好, 不過流出來的是綠色........有有點"驅魔人".......朱古力味好濃, 但吃不出好香的綠茶味, 而且好甜.


今次吃一整件bamboo, 味道呢.......真係好濃好滑, 但係朱古力味和butter cream的牛油味蓋了綠茶味, 還有仍是太甜, 我這甜精和太太share吃, 大家都有這感覺 :p

加上服務有點小問題---漏單, 成件事和東京的青木定治的feel有差距......





隔鄰的包包店---一禮莊園, wowowo, d麵包靚到呢! 可惜大大個, 不能買了.......



dream bread (not dream bear!!!!!)


101大樓, 拉爆~~~!!!



誠品, 必逛......夜了, 明天去九份, 十分.......





 

9 則留言:

  1. 嘩! 又飛了去享受人生 !
    [版主回覆04/15/2012 16:55:02]係呀, 這是人生樂趣呢!!!

    回覆刪除
  2. 你將台北拍得很靚呀...
    度小月在那裡? 等下次去台北時, 都去試下先.....^^
    [版主回覆04/15/2012 20:50:21]係呀, 我好喜歡攝吓影咖, 雖然不是好叻........度小月在捷運 忠孝敦化站 4 出口明耀百貨後面.

    回覆刪除
  3. 很羨慕!
    [版主回覆04/16/2012 19:28:28]^_^^_^

    回覆刪除
  4. 最新北海道旅遊書免費等您攞!詳情請瀏覽:http://www.hotelsbbs.com/thread-760-1-1.html。

    p.s. 感謝閣下對本討論區的支持,最近我們正在舉行一項推廣獎勵活動,現將有關資訊供您知悉。
    [版主回覆04/16/2012 19:29:17]icic

    回覆刪除
  5. 您又和太太拍拖去台北玩. 真的好. 您提起 Bamboo, 我有幸食過朱古力大師 Johnny
    Chan 示範做的 Bamboo, 好靚, 好香, 好滑, 每層都做得好薄. 綠茶味有回甘, 他說一定要用最好的綠茶粉, 才能做出好的綠茶蛋糕. 我一直記著他說的話. 最近也食過 Tony Wong 的Bamboo, 也不錯. 那綠茶味道都好出.
    [版主回覆04/16/2012 19:29:57]嗯~~~ 咁可能johnny sir和tony wong的bamboo更合我們口味喎 :)

    回覆刪除
  6. 又去旅行勁羨慕!
    [版主回覆04/16/2012 19:30:36]^_^^_^

    回覆刪除
  7. d麵包同你整嘅一樣咁呢!
    綠色流心好恐怖...
    [版主回覆04/18/2012 16:04:13]係, 好似.......驅魔人.....

    我的麵包......有排都冇咁靚呀! :)

    回覆刪除
  8. 台灣真係去多多都唔厭
    [版主回覆04/18/2012 16:03:23]呢句說話呢.......對於日本或澳門適合dd.

    回覆刪除
  9. 青木定治嘅bamboo我己經完全放棄喇,畀咗兩次機會佢,無論喺東京/台北也吃不到抺茶味嘅抺茶opera,好失望呢!反而佢件Cassis Mousse我就回味至今。^^
    [版主回覆05/21/2012 21:56:27]Oh~~~ 我都覺得bamboo不是傳說中咁好, 不過他的確是天才.

    回覆刪除