2012年2月12日 星期日

奈良朱雀門之印


 
很久很久也沒雕印仔了, 心思思呀!



這個週末比較空閒, 一於動刀吧! 關西之旅仍回味中, 不如就雕一個紀念之印吧!



這是朱雀門, 復原後的奈良城跡的南門, 本來是一個假古跡, 但是自從看了日本作家 -- 萬城目學 -- 的小說 "鹿男和美麗的奈良", 其中一個主要的場景就是朱雀門, 所以有一種特別感覺.

可惜是旅行回來才看小說, 否則當日更有feel了.  外在景物和內在感覺是分不開的.



9 則留言:

  1. 原來A moon 雕刻咁了得!
    [版主回覆02/13/2012 19:45:40]玩吓啫, 好好玩咖.

    回覆刪除
  2. 極有神蘊!
    [版主回覆02/13/2012 19:46:02]謝謝呀, 都ok啦!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!Happy Valentine's Day !
    [版主回覆02/13/2012 20:19:09]謝謝呀! Happy Valentine's Day !唉, 可惜v_day還要放工後開會......

    回覆刪除
  4. 嘩!我真係大開眼界!!!
    我都係細細個玩過一次Jar
    祝你情人節快樂~~~
    [版主回覆02/14/2012 13:45:27]我都係學吓學吓咋, 幾好玩.

    happy valentine's day

    回覆刪除
  5. 月兄, 你都有D藝術細胞WOR~ 哈))) 靚~
    [版主回覆02/14/2012 13:46:07]有咖有咖, 小學程度咁啦, haha!

    回覆刪除
  6. Happy Valentine's Day to you and your lovely wife. 您的新印仔 '朱雀門' 雕得好細緻, 好靚. 可以把旅行時看過的地方親自雕刻在印仔上來留念, so special and unique.
    [版主回覆02/14/2012 13:47:16]其實我仲想雕宇治平等院, 不過更難, 下次再試.

    happy valentine's day to your family!

    回覆刪除
  7. 真係佩服啦~
    [版主回覆02/15/2012 19:45:51]好玩的呀!

    回覆刪除
  8. 手功真好!
    [版主回覆02/20/2012 19:09:44]玩玩吓ja

    回覆刪除
  9. 嘩,你真係識好多技能!
    [版主回覆02/25/2012 08:50:22]玩玩吓咋

    回覆刪除