2012年2月24日 星期五

關西行2012(16) - 下一站, 三重縣的海邊




離開那智勝浦, 我們沿熊野街前進, 由和歌山縣進入三重縣......天色真好呀!!!!!

說起三重縣, 可以不太孰適吧! 如果說日本的至聖之地---伊勢, 可能有點印象吧, 伊勢海老---日本龍蝦, 不知今次有冇機會吃到呢?



途經熊野市附近的獅子岩, 觀光一下先.......這種小景點, 如果是火車遊, 是不會到的, 自駕遊又不同, 車行, 不用人行, 又不拘啊!




獅子岩.......都幾似獅子頭丫, 仲有一執鬃毛.




那知走下沙灘回頭一看, 角度的關係, 獅子頭變了癲狗頭......wow wow wow wow!!!




七里御濱沙灘的遠處, 一班年青人正跟著導師操練. ganbatte!!



然後到達鬼之城.......




這個海岸, 巨石嶙峋, 奇形怪狀, 如果是月黑風高, 或者陰風怒號的日子, 都頗鬼影幢幢的.




可惜因去年八月超級颱風來襲, 海岸的步道被破壞, 封左一大段, 不能盡覽, 唔知前面有冇牛頭石, 馬面岩......




 




再出發, 途經一條山村, 有d面善........丫!! 好似"千與千尋"中千尋和家人搬去新家那條村莊喎.......

......總覺得山上有一條神秘的隧道, 通往Haku(白龍)和 Yubaba(湯婆婆)的奇幻世界.......



又途經中途站了, 好嘢!!! 撳機和吃東西時間到了.........




先撳售賣機, 竟有炸薯條和鯛魚燒喎, 試吓先!!!

薯條有點淋淋的, 不過夠晒肥大肉厚, 都ok, 鯛魚燒就熱辣辣幾好味.

我估其實是用自動化的內置微波爐叮熱的.




再吃牛肉烏冬, 別看是中途站, 也一樣好好味.






弟弟發現有牛奶買, 原來是附近的大內山牧場的本地出品.

問我 : "飲奶嗎?"  我答 : "飲呀飲呀! 大少飲奶咯!!"

好甘香呀!!!




下一站, 是二見浦夫婦岩.......




看人家的小村, 多麼"乾淨""骨子""企理"..........我都唔知點形容了, 總之日本的小村鎮, 才是我心目中的小村鎮.

夫婦岩倒沒什麼, 可能已在照片見過多次, 兩塊石頭用注連繩連在一起吧, 比想像中細少.......當然一定要和太太合影啦!




原來全日最興奮的節目, 是找到一間本地超市, 好多又平又靚的日本食物呀!!!



shop shop shop shop.......零吃, 意粉意粉醬, 小手信, 都比外面便宜, 買定d先.

日本的意粉, 比起意大利產的意粉更好吃, 很易煮到彈牙al dente的呢!



入黑了, 是時間到今晚的溫泉旅館, 鳥羽市, 石鏡町的新八屋旅館.......想不到更精彩的在後頭......

2 則留言:

  1. 最衰YAHOO食咗你好多相呀
    [版主回覆02/28/2012 19:31:17]出番來了 :)

    回覆刪除
  2. 你呢日遊咗好多地方呀, 小村落好似有人活在世外桃源; 我都有買嗰包kit kat, 原來仲有抹茶kit kat 不過未遇過.
    [版主回覆02/29/2012 22:28:58]有砵砵車, 隻腳都唔駛郁就去到了, 那天由朝踩到入黑呢! 日本連kitkat都好味d!!

    回覆刪除