2012年1月29日 星期日

蘋果黑糖蛋糕

又手痕, 心思思烘焙一下. 我的的烘焙一不要忌廉, 二不能多牛油, 否則會打入冷宮或要我一個人吃晒的.......翻了幾本書, 九成九的烘焙甜品都是牛油忌廉一大堆.......冇法, 只好做我最心愛的......(老實說, 如果食左唔會胖, 又不會高血脂, 我都好喜歡吃牛油忌廉咖........廢話!!)

好耐好耐冇做個全蛋打發, 圓型模子的海綿蛋糕了, 好懷念........用黑糖做, 味道更夾焦糖蘋果喎, 好的......

海綿蛋糕 :15cm圓模(掃油舖好牛油紙)
全蛋3隻, 太古黑砂糖70g, 過篩低粉70g, 熔牛油15g(少少吊吓味都要)

全程坐熱水(呢個係海綿蛋糕成功的最重要因素), 打發全蛋, 加入黑砂, 再打, 打到杰杰滑滑, 挑起滴落可寫個8字, 8字仍浮一會才消失. 
分兩三次拌入麵粉, 舀兩三匙麵漿和牛肉攪勻, 倒回mixing bowl和麵漿拌勻, 快快入模, 170度焗約20分鐘, 出爐脫模撕去牛油紙待涼.



焦糖蘋果: 富士蘋果一個(切薄片), 砂糖(白砂, 黑砂或三溫都ok)兩三tbsp, 牛油一小塊,  肉桂粉隨量.

放一小塊牛油起鑊, 再舀一tbsp砂糖炒至全熔, 放入蘋果片炒, 如不夠糖, 再加, 很隨意, 炒至蘋果軟身, 如開始焦, 加入少許水, 再炒, 直至蘋果有少少透明, 熄火, 灑入肉桂粉. 盛起待涼.

蛋糕切平, 把蘋果片舖上, 即成.



放上老友送的日本糖水車厘子, yummy, yummy!!!



15 則留言:

  1. 唔知點解,我整親全蛋打法的蛋糕都實實硬硬的!
    [版主回覆02/01/2012 22:15:32]咁又唔駛, 60度是辣手的熱水, 40度是熱而不辣手的溫度.
    [芹菜回覆02/01/2012 11:02:16]多謝 ! 咁咪要買溫度計。
    [版主回覆01/31/2012 18:20:24]試吓座暖水打, 60度暖水, 麵糊去到40度左右, 會好d

    回覆刪除
  2. 好味又唔肥膩一於照跟! ^0^
    [版主回覆01/31/2012 18:20:40]試吓啦.

    回覆刪除
  3. 均衡飲食, 間唔中牛油忌廉都可以既~
    你係日本應該都食唔少咖! 哈))))) 返香港係要忍一忍口..... ^0^
    [版主回覆01/31/2012 18:21:19]平時死慳死抵, 去到日本才放肆.

    回覆刪除
  4. Your 全蛋 cake is really pretty...looks fluffy..You are a good home baker....
    [版主回覆01/31/2012 18:29:47]This time was so successful, may be cos the warm batter.

    回覆刪除
  5. 好正呀, 我都要跟呀~
    [版主回覆01/31/2012 18:30:12]幾好味呀, 又唔肥.

    回覆刪除
  6. 一於跟跟跟^^
    [版主回覆01/31/2012 18:30:24]試吓啦.

    回覆刪除
  7. 好正:P~~~~~~~~~~
    [版主回覆01/31/2012 18:31:00]好易的. 整番個吃啦.

    回覆刪除
  8. 嘩! HELP! 好好味呀!
    [版主回覆02/01/2012 22:14:18]我都覺得幾好味, 尤其是黑糖蛋糕, hehe!

    回覆刪除
  9. 個樣好得,好正
    [版主回覆02/02/2012 18:16:06]幾好味咖, 最緊要係唔肥呀!

    回覆刪除
  10. 顏色好SHARP, 見到都開心~
    [版主回覆02/02/2012 18:17:46]hehe, 同埋少牛油和冇cream (否則冇人食咖)

    回覆刪除
  11. 新年快樂,萬事如意!引到我呀!不過今日肚瀉只可以吃白粥
    [版主回覆02/02/2012 21:55:00]萬事如意, 身體健康, 保重保重!!

    回覆刪除
  12. 太好味,繼續整多d好食既食物...^____^
    [版主回覆02/05/2012 10:13:19]好的好的, 可惜只是時間不夠用呢!

    回覆刪除
  13. 終於重遇你個blog了, 太高興喇 ! 今日立春, 祝moon家身體健康, 事事如意,!!
    焗多d !  焗多d! 
    [版主回覆02/05/2012 10:14:48]我都好高興呀, y記搬家, 令我地失散左好多朋友呢! 我也祝你萬事勝意, 平安快樂!!

    回覆刪除
  14. 新年快樂,這個蛋糕真不錯!你又真的說得對啊,吃甜點牛油、忌廉和雞蛋都容易吃多了,所以還是忍手,得而忍口罷了。
    [版主回覆02/07/2012 14:17:22]新年快樂, 真的, 始終quota不多了, 平時要節儉點, 等到好吃的東西可以吃多點.

    回覆刪除
  15. 蛋糕做法雖然簡單,但係賣相同味道都與眾不同啊!
    其實你用橄欖油或菜油整咪仲健康!
    [Kestrel回覆03/04/2012 00:26:15]其實一般橄欖油都無味o架,只係初榨橄欖油味道較濃。我屋企煮食一向都係用橄欖調和油,一啲味都無,朋友食過所有製品都唔覺有問題。
    [版主回覆02/26/2012 22:16:06]我都係跟傳統, 海綿蛋糕用牛油, 雪芳蛋糕用菜油, 橄欖油不適用, 因為橄欖油有橄欖氣味的. 牛油的香味是無法取代的.

    回覆刪除